سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد پنجعلي:

پروين وظيفه اش مشخص نيست

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به هر حال علي پروين به عنوان مدير راهبردي، وظيفه اش در پرسپوليس مشخص نشده كه حق دخالت در جذب بازيكنان را دارد يا ندارد!

 محمد پنجعلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: من هم وقتي ديدم كه به عنوان يكي از اعضاي كميته فني تأثيري در روند تيم ندارم از اين كميته كنار كشيدم و شخصيتم اجازه نمي داد كه با اين عنوان با تيم فوتبال پرسپوليس همكاري كنم.

پنجعلي در ادامه اظهار داشت: علي پروين هم به مانند من بايد زودتر از اينها با پرسپوليس قطع همكاري مي كرد زيرا كه مسئولان سرخپوش به نفرات كميته فني توجهي نمي كنند و كار خودشان را انجام مي دهند.

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص نقش كميته فني اين تيم افزود:‌ مسئولان پرسپوليس از همان ابتداي فصل خواستند كه كميته فني اين تيم بي خطر باشد و آلان زادمهر و پروين 2 عضو اين كميته در فصل نقل و انتقالات سكوت كردند و صدايي از آنها شنيده نمي شود.

وي تصريح كرد: اعضاي كميته فني بايد در جذب بازيكنان براي فصل بعد نظر بدهند اما هم اكنون حتي يك جلسه هم توسط كميته فني برگزار نشده است.

پنجعلي درباره بازيكنان مورد نياز پرسپوليس در فصل بعد خاطرنشان کرد: پرسپوليس بازيكنان خوبي در فصل گذشته داشت اما به حاشيه رفتن اين تيم باعث شد كه آنها نتوانند براي تيمشان مثمرثمر باشند. سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات تا الآن خوب عمل كرده و دو، سه بازيكن مطرح گرفتند و هنوز هم بايد چند پستشان را در خط دفاع و حمله تقويت كنند./مح
برچسب ها: پنجعلی ، همکاری ، سرخپوشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.