سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيام تبريك لاريجاني به مناسبت انتخاب رئيس مجلس جديد سوريه

رييس موقت مجلس شوراي اسلامي، در پيامي انتخاب "محمد جهاد اللحام" به عنوان رئيس مجلس مردمي سوريه را تبريك گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علي لاریجانی رييس موقت نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در پیام خود به مناسبت انتخاب رييس جديد مجلس سوريه آورده است:

جناب آقای محمد جهاد اللحام

رئیس محترم مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با خرسندی فراوان مایلم صمیمانه ترین تبریکات و آرزوهای قلبی ام را به مناسبت انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس مردمی کشور دوست جمهوری عربی سوریه و آغاز به کار پارلمان جدید در کشورتان ابراز نمایم.

با اعتقاد راسخ به توانایی و توانمندی بالای مردم و رهبران سوریه در حفظ سرزمین خویش از گزند دشمنان استقلال، سربلندی و پیشرفت سرزمین شان، اطمینان دارم مجلس جدید که علی رغم تلاش های دشمنان ملت سوریه تشکیل شده کمک شایسته ای برای انجام اقدامات اصلاحی دولت محترم این کشور، پاسخگویی به مطالبات مشروع مردم سوریه و عبور از شرایط دشوار کنونی خواهد بود.

مایلم بار دیگر بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در شرایط کنونی تاکید نموده و آمادگی مجلس شورای اسلامی را برای تصویب تمهیدات و تسهیلات لازم جهت توسعه و گسترش همکاری های برادرانه دو کشور در تمامی عرصه ها ابراز دارم.

فرصت را مغتنم شمرده از خداوند منان موفقیت روزافزون و بهروزی جناب عالی، سربلندی و سعادت دولت و ملت کشور برادر جمهوری عربی سوریه را خواستارم.

/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.