سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم اختتامیه جشنواره خدمت در شهرستان ری؛

معرفي پنج اداره برتر در جشنواره خدمت

در مراسم اختتامیه جشنواره خدمت این شهرستان از روسای ادارات راه و ترابری، گاز، جهاد كشاورزی، میراث فرهنگی و شهردار حسن آباد به منظور حضور مناسب در نمایشگاه خدمت تجلیل شد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در این مراسم رئیس اداره راه و ترابری، اداره گاز، اداره جهاد كشاورزی، مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین'شهردار حسن آباد، با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آورد. فرماندار شهرستان ری در این مراسم در سخنانی اظهارداشت: نمایشگاه خدمت، آئینه ای از بازتاب بخشی از خدمات و توانمندی های بدست آمده در دولت های نهم و دهم دكتر احمدی نژاد بود كه در طول 7 سال در این منطقه به مردم ارائه شده است.
امیرحسین باقرنژاد' گفت: در طول دولت های نهم و دهم دشمنان با صرف هزینه های فراوان و بوسیله ابزارهای مختلفی سعی در محدود كردن سطح فعالیت های نظام داشتند و درصدد جلوگیری از رشد كشور برآمدند كه به فضل الهی ناموفق بوده اند و ما باید قدر موقعیت خود در دنیا را بدانیم.
 وی ضمن تقدیر از برگزار كنندگان نمایشگاه جشنواره خدمت شهرستان ری و با بیان اینكه آنچه كه بنده در این نمایشگاه دیدم حضور خالصانه و بی ادعای ادارات و دستگاههای شهرستان ری به منظور خدمت رسانی بیشتر بود، یاد آور شد: برگزیدگان در این جشنواره توسط كمیته ای و تنها به جهت نحوه حضور درنمایشگاه خدمت انتخاب شدند و این ارتباطی با میزان و نحوه عملكرد آنان ندارد كه البته در هفته دولت ( جشنواره شهید رجایی) دستگاه هایی كه عملكرد بهتری داشته اند، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت : ما میزبان سهم قابل توجهی از ارادتمندان و زائران امام راحل هستیم و طبق پیش بینی ها، حداقل یكصد هزارنفر در 2 روز منتهی به 14 خرداد میهمان ما هستند كه ما نیز به سهم خود با فراق بال از میهمانان امام استقبال و از آنان پذیرایی لازم را خواهیم داشت. فرماندار شهرستان ری همچنین با اشاره به شروع به كار مجلس دوره نهم در 7 خرداد، گفت: امروز مجلس نهم كار خود را با صلابت آغاز كرد و این تنها به خاطر الطاف الهی و حمایت مردم دین مدار كشور است.
 وی گفت: نظام ما به بركت نفس قدسی امام راحل و خون شهدا برای رسیدن به این روزهای با شكوه هزینه های هنگفتی را پرداخت كرد و در واقع دست خدا را می توان در حضور حماسی مردم غیور كشورمان دید چراكه دوست و دشمن به هیچ وجه تصور نمی كردند كه در انتخابات دور اول و دوم مجلس نهم این خیل جمعیت حضور داشته باشند و نقشه های دشمنان ما با این حضور خنثی و نگاه آنان را تغییر داد.
 یاد آور می شود : نمایشگاه 'جشنواره خدمت' همزمان با یكصدمین سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان رضوی با حضور كلیه دستگاهها و ادارات شهرستان ری و با ارائه بخشی از دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور از 3 تا 7 خرداد ماه در فرهنگسرای ولاء برگزار شد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.