سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار عضو جمعيت ايثارگران از نزديكي اصلاح طلبان به برخي شخصيت هاي اصولگرا

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اصلاح طلبان دنبال راه حل سومي هستند تا با نزديكي به برخي چهره هاي اصولگرا شخصيت خود را نزد مردم ثابت كنند و در انتخابات آتي نيز راهي را براي خود باز كنند.


مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به سازماندهي زنجيره اي اصلاح طلبان براي انتشار نشريات توقيف شده آنان، گفت: مجموعه جريان 2 خرداد و كساني كه نتوانستند اعتماد مردم را جلب كنند با راه اندازي مجدد نشريات توقيف شده خود مي خواهند اين جريان را به طور مجازي بيشتر از آنچه كه هست نشان دهند.

وي افزود: اصلاحات با راه اندازي تريبون اين جريان ميخواهد صداي خود را به گوش مردم برساند و تشكيلات و طرفداران خود را وسيع جلوه دهد.

شاكري تصريح كرد: مشكل اصلاح طلبان اين است كه افراد اصلي و چهره هاي شاخص اين جريان از لحاظ قانوني تاييد شده نيستند و افراد در حاشيه مانده آنان هم نزد مردم شناخته شده نيستند.

وي خاطر نشان كرد: اصلاح طلبان دنبال راه حل سومي هستند تا با نزديكي به برخي ازچهره هاي اصولگرا شخصيت خود را نزد مردم ثابت كنند و براي انتخابات آتي نيز راهي را براي خود باز كنند./س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.