سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهامداران نبايد با احساسات وارد بازار سرمايه شوند

بورس نقش كليدي در توسعه اقتصادي كشور دارد و سهامداران فعال در عرصه بازار سرمايه نبايد سهام ارزنده خود را ارزان به فروش برسانند.

سيد علي سجادي مشاور شركت تامين سرمايه امين در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: مذاكرات 1+5 بي تاثيردر بورس كشور نيست و جزء ريسك هاي سيستماتيك است در بازار سرمايه تاثير مستقيم دارد.
وي تصريح كرد: از آنجا كه در شرايط فعلي ابهاماتي در بازار سرمايه وجود دارد سهامداران نبايد تصميم گيري عجولانه براي عرضه سهام ارزنده داشته باشند بايد تحمل و صبر به خرج دهند و منتظر باشند كه بازار با چه شرايطي رو به رو خواهد شد.
سجادي اظهار داشت: بازار سرمايه در حال طي كردن مسير عادي خود است و از نظر بنيادي بورس با مشكل مواجه نيست به طور قطع بازار سرمايه تحت تاثير ريسك هاي مختلف است اما مذاكرات هسته اي ريسكي نيست كه بازار را نگران كرده باشد.
مشاور شركت تامين سرمايه امين اضافه كرد: بهترين توصيه به سهامداران اين است كه در بازار احساسي تصميم نگيرند و سهام ارزنده خود را با قيمت هاي ارزان به فروش نرسانند.
وي خاطر نشان كرد: بورس نقش كليدي در تحقق شعار امسال دارد و تامين مالي بنگاه هاي اقتصادي از طريق بازار سرمايه مهمترين عنصري است كه بورس مي تواند در تحقق شعار امسال داشته باشد./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.