سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش "بررسی های خانوادگی" در بیروت از سيماي انگليسي

پخش برنامه هفتگی "بررسی های خانوادگی" از بیروت، به زودی در سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، سعید غفاری مدیر سرویس انگلیسی این شبکه بین المللی گزارش داد: ساختار برنامه "بررسی های خانوادگی" به صورت گفت و گو محور و با حضور اعضاء یک خانواده مسلمان لبنانی در استودیوی برنامه پیش بینی شده است.
وی در توضیح نحوه انتخاب این خانواده ها گفت: عموما تلاش خواهد شد تا خانواده ها از سطوح دانشگاهی و تحصیلکرده لبنانی و مسلط به زبان انگلیسی انتخاب شوند و زاویه گزینش آنها، ترکیب پدر و مادر و فرزندان، پدر بزرگ و نوه ها، زوجین و پدر و مادر دو طرف خواهد بود.
غفاری، مهم ترین مسایل مورد نظر در میان خانواده های مسلمان، دغدغه ها و شرایط زندگی ایشان در ابعاد مختلف تربیتی، مواجهه با مسایل اجتماعی، کنکاش در امور دینی مبتلابه خانواده ها و ... را به عنوان محورهای محتوایی مباحث این برنامه عنوان کرده و افزود: در هر برنامه با انتخاب یک حوزه موضوعی، در خلال گفت و گو با افراد خانواده میهمان در استودیو، خاطرات، بیان تجارب، برنامه ها و چشم انداز آینده خانواده، الگوها و سبک زندگی و شناسه های اساسی تنظیم روابط و دیدگاه ها در این خانواده ها بستر بحث و بررسی مفاهیم اصلی مدنظر برنامه قرار می گیرند.
این مدیر رسانه در عین حال خاطر نشان کرد: در مناسبت های فراگیر مختلف نظیر اعیاد و ایام و ایام سوگواری مذهبی و ایام ویژه مشترک در جهان اسلام نظیر روز جهانی قدس و...، سمت و سوی گفت و گوهای خانوادگی در این برنامه، به این مناسبت ها و تاثیر آنها در شیوه زندگی، و رفتار اعضاء خانواده معطوف خواهد شد.
به گفته مدیر سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر، اجرای این برنامه را به احتمال زیاد فرح عطوی به عهده خواهد داشت و هر هفته به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال 2 شبکه سحر در معرض دید بینندگان آن قرار خواهد گرفت.
سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر هم اکنون روزانه 7 ساعت به پخش برنامه می پردازد و پس از راه اندازی شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی، بیشتر، از رویکرد معارفی و فرهنگی برخوردار شده است./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.