سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

59 فقره سرقت، اعتراف دو سارق حرفه‌ای

با اعتراف دو سارق حرفه‌ای، روز گذشته پلیس کرج 59 فقره سرقت را کشف کرد.

سرهنگ خیرخواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مشکین دشت کرج پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با سرقت اداره آگاهی استان قرار گرفت.
با بررسی صحنه‌های جرم و تحقیقات از مالباختگان و شاهدان عینی و همچنین با مراجعه به بانک اطلاعات سارقان سابقه‌دار هویت متهمان که به تازگی از زندان آزاد شده بودند برای پلیس محرز و با تحت کنترل قرار گرفتن این افراد که دو نفر بودند مشخص شد، سارقان با اجاره منزلی در این منطقه ضمن سرقت از منازل و خودروها اقدام به فروش مواد مضرر می‌کند.
با انجام تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس سرانجام سارقان دستگیر و در بازرسی از محل اختفا آنها 21 عدد انواع بخش خودرو ، 15 دستگاه تلفن همراه مدارک شناسایی، مواد مخدر از نوع شیشه‌ کشف و ضبط شد.
متهمان در بازجویی‌ها به 59 فقره سرقت خودرو و منزل اعتراف کردند.
**تاکنون هشت مالباخته نیز شناسایی شدند
سارقان جوان، عاملان سرقت‌های داخل خودرو سرقت‌های داخل خودرو در مازندران پلیس شهرستان آمل استان مازندران در تحقیقات میدانی خود از فعالیت دو سارق 18 و 19 ساله در زمینه سرقت داخل خودرو مطلع شدند.
با تقویت گشت‌های انتظامی، در نهایت ماموران حین انجام وظیفه یکی از سارقان حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواران دستگیر شد در تحقیقات از این فرد وی صراحتاً به سرقت از داخل خودروها با همدستی به نام ساسان اعتراف کرد.
در ادامه متهم دیگر پرونده نیز دستگیر و هر دو سارق به 13 فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند.
**25 شاکی در پرونده سرقت داخل خودرو
ماموران گشت کلانتری 11 شاهین شهر اصفهان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به فردی که اطراف خودرو‌های پارک شده پرسه می‌زد مشکوک و وی را جهت انجام تحقیقات به کلانتری انتقال دادند.
در تحقیقات از این فرد مظنون وی که منکر هر گونه عمل مجرمانه بود در نهایت در بازجویی‌های فنی پلیس به 25 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر اعتراف کرد.
تمامی مالباختگان این پرونده شناسایی و متهم نیز روانه زندان شد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.