سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اجرای کامل پروژه انتقال آب از سرشاخه های دز به قم با جدیت و سرعت در حال پیگیری است.

مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در کارگاه آموزشی « تهیه و تدوین صورت مالی سال 90 » شرکت های آب و فاضلاب کشور که در قم برگزار شد، گفت :اجرای کامل پروژه انتقال آب از سرشاخه های دز به قم با جدیت و سرعت در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، ثمره هاشمی در کارگاه آموزشی « تهیه و تدوین صورت مالی سال 90 » شرکت های آب و فاضلاب کشور که در قم برگزار شد، پروژه انتقال آب از سرشاخه های دز به قم را از پروژه های مهم، بزرگ و طرح ماندگار دولت ذکر و خاطر نشان کرد: پارسال مرحله اضطراری این پروژه برای رفع کمبود آب در شهر قم به بهره برداری رسید و مراحل بعدی این پروژه نیز با جدیت در حال اجرا است.

وی در ادامه آبرسانی به روستا ها را از برنامه های مورد تاکید دولت دانست و افزود: در سال گذشته بیش از 680 میلیارد تومان اعتبار در قالب مازاد درآمد نفت و ماده 180 قانون پنجم توسعه به مجتمع عای آبرسانی روستایی تخصصیص داده شد.

ثمره هاشمی از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در آینده خبر داد و یاد آور شد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد و کلیت موضوع به تایید هیئت عالی واگذاری رسید./س
برچسب ها: قم ، انتقال ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.