سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/ لطف‌الله فروزنده؛

نیروهای شرکتی سریع‌تر ساماندهی شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور گفت: نیروهای شرکتی باید هرچه‌ سریع‌تر ساماندهی شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه لطف‌الله فروزنده در جلسه شورای اداری اذربایجان غربی که در محل مصلای امام خمینی (ره) ارومیه با حضور مدیران، معاونان و مقامات مناطق مختلف استان برگزار شد اظهار داشت: در این ارتباط بخشنامه‌ای تدوین و ابلاغ شده که باید مسئولان استانی در راستای عملی کردن آن گام بردارند.

وی تصریح کرد: کسانی که برای عملی شدن این موضوع گام بر نمی‌دارند نه‌تنها از نظر قانونی بلکه از حیث شرعی نیز مسئول هستند و باید پاسخگو باشند چرا که این بخشنامه در واقع برای حفظ شان و منزلت همچنین کرامت انسانی افراد شاغل تدوین شده و اجرایی کردن محتوای آن الزامی است از طرف دیگر نیروهای پیمانی مشاغل حاکمیتی نیز باید تبدیل وضعیت داده شوند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان یکی از 17 اقتصاد مطرح دنیا محسوب می‌شود عنوان کرد: در سال گذشته نسبت به سال 85 موفقیت‌های زیادی داشتیم به طوری که حدود 482 میلیارد دلار تولید ناخالص ملی، بیش از 4 میلیارد دلار افزایش سرمایه‌گذاری خارجی، 72 درصد افزایش تولید برق، احداث 22 واحد پالایشگاه و پتروشیمی، ایجاد و بهره‌برداری از 580 کارخانه صنعتی و... را در کشور شاهد بودیم از طرف دیگر نرخ رشد اقتصادی ایران هفت درصد بود.

وی بر لزوم افزایش دفاتر پیشخوان شهری و روستایی در مناطق مختلف کشور تاکید کرد و گفت: در مناطقی که نسبت به وجود این دفاتر احساس نیاز می‌شود با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌صلاح اقدامات لازم جهت راه‌اندازی انجام بگیرد به طوری که هم‌اکنون 250 خدمت در این دفاتر به مردم ارائه می‌شود.

وی به نتایج اقتصادی سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و متذکر شد: بررسی پرونده‌های مهم و نیمه‌تمام از نزدیک، رفع موانع مالی برای اجرای پروژه، رفع مشکلات مدیریتی و حقوقی، افزایش سرعت تکمیل پروژه متناسب با ظرفیت منطقه، توسعه عدالت محوری و... از جمله مهم‌ترین برکات این سفرها قلمداد می‌شود./س

برچسب ها: نیرو ، شرکت ، اداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.