سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

دشمنان با تحریم و تهدید به مقابله با انقلاب آمده‏ اند

یک کارشناس مسائل سیاسی اعتقاد دارد: دشمنان با اهرم تحریم و تهدید به مقابله با انقلاب اسلامی آمده‏ اند و همه تلاش خود را در جهت تزلزل نظام به‏کار گرفته‏ اند.

  به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، زهرا حجاری عصر امروز در نشست روشنگری که در شاهرود برگزار شد، گفت: دشمن می‏ خواهد با این اقدامات جلوی پیشرفت ایران را سد کند، اما خودشان هم می‏دانند که نمی‏ اتوانند کاری از پیش ببرند.

وی تصریح کرد: آنها حتی از اینکه سرعت پیشرفت ایران را کند کنند، راضی هستند و این نشان می‏دهد که نظام جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهدافش موفق بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین افزود: با توجه به پررنگ‏تر شدن نقش زنان در جامعه، دشمن از ابزارهای رسانه‏ ای برای مقابله با اعتقادات و ارزش‏های خاص این قشر بهره می ‏برد.

وی خاطرنشان کرد: هجمه به ارزش‏های بنیادین عفاف و حجاب و ترویج ابتذال و برهنگی از روش‏های دشمن برای تأثیرگذاری بین بانوان است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: از این رو، وظیفه تک تک بانوان این است که با آگاهی از این میدان جدید مبارزه، طرح‏های دشمنان را خنثی کنند.

حجاری گفت: با توجه به ارزش‏های به دست آمده در طول هشت سال دفاع مقدس باید تلاش کرد تا با بصیرت، این ارزش‏ها را حفظ کرده و به تمام معنا برابر تخریب افکار و ارزش‏ها توسط دشمنان ایستاد.

مسئول تبلیغات سپاه شاهرود نیز با اشاره به نقش فعالیت‏های رسانه‏‏ای گفت: روابط عمومی‏ها بهترین جایگاه برای تبادل اطلاعات و اخبار هستند و باید تلاش کنند تا روح امید، نشاط و میل به زندگی همراه با آرامش در فعالیت آنان مشاهد شود.

جمال‏ الدین غنایی اظهار داشت: مهم‏ترین وظیفه روابط عمومی‏ها انعکاس اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به حوزه کاری بوده و لازم است تا مسئولان روابط عمومی با پیشرفت تکنولوژی و بهره ‏گیری از وسایل ارتباط جمعی در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی سپاه و بسیج بین دیگر سازمان‏ها فعالیت بیشتری را بر عهده دارد، افزود: روابط عمومی بسیج باید تلاش کند تا اخبار این مجموعه را با توجه به جنگ نرم دشمنان و تلاش آنان در سطح رسانه‏ های دیداری، شنیداری و الکترونیکی به جامعه ارائه دهد.

مسئول تبلیغات سپاه شاهرود گفت: روابط عمومی آینه یک سازمان است و باید بتواند در افکار عمومی جامعه نفوذ کرده و سعی کند تا سازمان را پویا و شاداب نگه داشته و تعامل مطلوب بین اعضای سازمان و جامعه را برقرار سازد.

وی افزود: بیش از 51 فعالیت توسط روابط عمومی سپاه شاهرود در قالب‏های مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی برای پاسداران و بسیجیان انجام می‏ شود که می‏توان به تجهیز نمازخانه و کتابخانه‏ های حوزه و پایگاه‏ ها، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات قرآن و برگزاری یادواره شهدای پاسدار، برگزاری کنفرانس‏ های خبری و کمک به برنامه‏ های فرهنگی، مذهبی و معرفتی حوزه‏ ها و کانون‏ های بسیج اشاره کرد.

غنایی تصریح کرد: در راستای پر رنگ کردن نماز جماعت در سطح حوزه‏های مقاومت با همکاری دفاتر نمایندگی ولی‏ فقیه در همه حوزه‏ ها، نماز جماعت با حضور روحانیان برپا می‏ شود.

این نشست با حضور 100 نفر از بانوان شهرستان شاهرود در سجادیه شاهرود برگزار شد./ج1

برچسب ها: سمنان ، انقلاب ، اهرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.