سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس دست پسر فريبکار را رو کرد

با اقدام پيش دستانه پليس آگاهي آذربايجان غربي، پسري که با فريب پدرش، باغ او را به مبلغ 280 ميليون تومان فروخته بود، به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سرهنگ رسول النقي پور، رئيس پليس آگاهي آذربايجان غربي، در تشريح اين خبر گفت: با توجه به افزايش فروش املاكي كه مالكين آنها به دلايلي درمحل ملك حاضر نيستند و يا مدت هاي طولاني املاك خود را بدون سركشي رها کرده اند و عده اي سودجود با استفاده از اسناد جعلي و وكالتنامه هاي صوري، تهيه اسناد مالكيت و حتي سند المثني، اقدام به فروش ملك مي کنند، اداره عمليات ويژه اين استان، در چند ماه اخير، اقداماتي را براي شناسايي اين افراد انجام داد و حتي چندين باند حرفه اي را نيز در اين خصوص متلاشي کرد.
وي يادآور شد: ماموران پليس از طريق اقدامات اطلاعاتي خود دريافتند که شخصي با هويت «ميلاد- ش»، با همدستي چند نفر ديگر قصد دارند يك قطعه باغي به متراژ تقريبي 15 هزار متر مربع واقع در جاده سلماس را با اسناد جعلي به فروش برسانند.
وي افزود: پليس از طريق استعلام در جهت كشف موضوع از اداره ثبت اسناد و املاك استان،دريافت که ملك متعلق به شخصي به هويت «بهروز- ش» است كه وي به پليس آگاهي ناجا احضار شد اما از موضوع فروش زمين اظهار بي اطلاعي کرد.
به گفته سرهنگ النقي پور، بهروز اظهار داشت که ميلاد پسرش مي باشد كه چند روز پيش به بهانه خريد خودرو نزد او آمد و از آنجا که كارت پايان خدمت نداشته براي به نام کردن خودرو به اسم پدرش، از او مدارک شناسايي مي خواهد. بهروز همچنين از موضوع انتقال و يا فروش ملك اظهار بي اطلاعي و تقاضاي رسيدگي به موضوع را کرد.
رئيس پليس آذربايجان غربي، يادآور شد: در ادامه تحقيقات متصدي مشاوره املاك كه زمين در آن معامله شده بود شناسايي و دستگير شد كه نامبرده درتحقيقات بيان داشت معامله در بنگاه فردي به نام حامد انجام شده و از آنجايي كه وي فاقد كد رهگيري است، اين معامله را ثبت کره است.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: ماموران پليس با انجام اقدامات لازم ، موفق به کشف پاتوق متهم شدند و وي در عمليات تعقيب و مراقبت دستگير کردند.
سرهنگ النقي پور افزود:متهم سرانجام لب به اعتراف گشود و اظهارداشت  با گرفتن اسناد و مدارك پدرش قصد فريب پدرم را داشتم و موفق شدم زمين پدرش را در بنگاه معاملاتي حامد به مبلغ 280 ميليون تومان بفروشم اما خريدار زمين نيز از سوي ماموران  دستگير و پس از تكميل تحقيقات، متهمان به مرجع قضايي معرفي شدند./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.