سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل فراري عاقبت روانه زندان شد

فردي که در جريان يک نزاع خياباني، جوان 25 ساله را به قتل رسانده بود، طي يک عمليات پليسي در شهرستان قدس شناسائي و دستگير شد.

سرهنگ رضايي "سرپرست پليس آگاهي ويژه غرب استان تهران" در تشريح اين خبربه خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت : اواخر سال گذشته نزاع و درگيري خياباني در يکي از خيابانهاي شهرستان قدس غرب استان تهران به وقوع پيوست که فردي به علت عدم کنترل خشم جوان 25 ساله را به قتل رساند و گريخت.
با حضور ماموران انتظامي در محل حادثه و بررسي صحنه قتل مشخص شد جواني 25 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سينه مجروح شده است و پس از انتقال به بيمارستاني در شهريار، جان خود را از دست داد.
بنابراين گزارش با آغاز تحقيقات پليس ، مشخص شد قاتل بر اثر مشکلات مالي ، با دوست خود درگير شده و به علت عدم کنترل خشم با ضربه چاقو دوستش را به قتل رسانده و از محل متواري شده است در ادامه تلاشهاي پليس 4 نفر از عاملان نزاع خياباني در شهرستان قدس در يکي از شهرکهاي اقماري اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند.
سرپرست پليس آگاهي غرب استان تهران تصريح کرد : با دستگيري عاملان نزاع ، در بازجوئي پليس ، مشخصات کامل قاتل فراري بدست آمده و در يک عمليات پليسي ، قاتل در مخفيگاه خود در يک ساختمان نيمه کاره در شهرستان قدس دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شد.
سرهنگ رضايي خاطر نشان کرد : قاتل فراري پس از دستگيري در بازجويي و تحقيقات پليس به جرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت: مدتي بود که با مقتول بر سر مشکلات مالي اختلاف داشته و چون از طريق گفتگو به نتيجه نرسيده، در مواجهه حضوري به همراه دوستان خود منجر به درگيري دسته جمعي شدند و پس از ضرب و شتم ، دوستش را به قتل رسانده و از محل متواري شده بود.
گفتني است متهم پس از دستگيري و تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضائي شد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.