سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزهای بحرانی قوهای سپید...

نواقص ورزشگاه ها در باشگاه های لیگ برتری موجب شد تا ایران در فصل جاری بازی های لیگ قهرمان آسیا،با کاهش سهمیه روبه رو شود و مسئولان فوتبال کشورمان به دنبال آن هستند که با تمهیدات لازم سهمیه ایران را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، متاسفانه چندین باشگاه ایرانی با استاندارد های حرفه ای فاصله دارند و رسیدن به این استاندارد ها برای باشگاه ها کاری دشوار می باشد و یکی از این باشگاه ها ملوان است که با تذکر جدی سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران روبه رو شده است.

لازم به ذکر است، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در مرداد ماه سال جاری شرایط باشگاه های کشور را مورد ارزیابی قرار دهند و باشگاه ملوان تا اواخر  تیر ماه فرصت دارد تا مشکلات ورزشگاه انزلی را برطرف کند که در غیر این صورت این تیم شمالی که با 4 دهه حضور در سطح فوتبال کشور اجاز شرکت در لیگ دوازدهم را نخواهد داشت.

* مدیر عامل نیروی دریائي: ملوان حذف نمی شود

غلامی در خصوص مشکلات باشگاه ملوان اظهار داشت: من به عنوان لیگ هوادار و عضوی در باشگاه ملوان معتقدم که در لیگ دوازدهم بازی های لیگ برتر حذف نمی شویم چرا که  تمامی کارهای مقدماتی این باشگاه را مورد ارزیابی قرار داده ام تا در حضور بازرسان کنفدراسیون آسیا در بازدید از شرایط باگشاه سربلند شدیم.

وی اضافه کرد: هم چنین فردا دوشنبه جلسه ای را با مسئولین استان گیلان و نیروی دریایی مبنی بر واگذاری 51 درصدی از سهام باشگاه ملوان پیش رو داریم هم چنین معتقدم که تمامی مشکلات ملوانی ها تا اواخر خرداد ماه برطرف خواهد شد و این تیم مانند هر تیم دیگری به مذاکره بازیکنان، کادر فنی می پردازد و برای فصل آینده قوی تر از گذشته ظاهر می شود.

* مسئولان به فیفا ضعف نشان ندهند

محمد احمد زاده در خصوص شرایط نامناسب باشگاه ملوان عنوان کرد: متاسفانه با نزدیک شدن بازدید مسئولان کنفدراسیون از شرایط باشگاه ها برای حضور در بازی های لیگ برتر، تیم ملوان از لحاظ تجهیزات باشگاهی در شرایط بدی قرار دارد استادیوم تختی انزلی نزدیک به 70 سال است که با این شرایط دست و پنجه نرم می کند و با این که سابقه باشگاه ملوان از دیگر باشگاه های بزرگ کشور زیاد است اما هنوز این باشگاه با کمترین امکانات دست به گریبان شده است و معتقدم استعدادی که در شهر بندر انزلی است نیاز به امکانات بیشتری دارد.

وی بیان داشت: متاسفانه عدم امکانات لازم در انزلی یکی از مشکلات عظیم برای مسئولان  این باشگاه به وجود آورده است که امیدوارم در این فاصله زمانی  کوتاه تجهیزات لازم برای این تیم صورت گیرد و باشگاه ملوان دیگر دغدغه ای برای حضور در لیگ برتر نداشته باشد و بازرسان کنفدراسیون آسیا دیگر ایرادی از این باشگاه نگیرند.

سرمربی سابق تیم ملوان انزلی در خصوص  مشکلات مالی باشگاه ملوان افزود: متاسفانه باشگاه ملوان در حال سپری کردن بدترین روزهای فوتبالی اش می باشد و معتقدم بدون امکانات مالی جذب بازیکن به این تیم امکان ندارد همان طور که باشگاه ملوان با عدم تجهیزات باشگاهی مواجه شده است با مشکلات مالی هم دست و پنجه نرم می کند.

احمدزاده اضافه کرد: حیف است که باشگاه ملوان انزلی با سابقه زیاد خود در فوتبال ایران به خاطر مشکلات حاضر در باشگاه از گردونه رقابت های لیگ برتر حذف شود و هواداران این تیم حسرت حضور در لیگ را بخورند امیدوارم که مسئولین نیروی دریائی و آزاد وحتی نماینده وزارت ورزش به داد این تیم برسند./مح


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.