سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اواخر تیرماه امسال برگزار می شود؛

نخستین همایش بین المللی بورس انرژی

نخستین همایش بین‌المللی بورس انرژی در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه امسال با مشارکت تعدادی از مدیران، متخصصان و کارشناسان این حوزه در تهران برگزار مي شود.

محمداسماعیل فدائی‌نژاد، دبیر نخستین همایش بین‌المللی بورس انرژی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: تبیین ساختار بهینه معاملاتی در حوزه انرژی، نقش بانک‌ها و موسسات مالی در توسعه بورس انرژی‌، ابعاد محوری تراز معاملاتی انرژی، تبیین صحیح ابعاد حقوقی و قانونی در بورس انرژی و شناسایی و توسعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش انرژی از جمله محورهای این کنفرانس به شمار می‌رود.

فدایی‌نژاد به بررسی نقش بورس‌های بین‌المللی در تحقق جایگاه بورس انرژی اشاره کرد و گفت: الگوبرداری ساختاری و نهادی از بورس‌های بین‌المللی در حوزه نفت و برق، تامین مالی پروژه‌ها در حوزه انرژی با مشارکت بورس‌های خارجی‌، نقش کلوب‌های چندگانه بورس انرژی در سطح منطقه، توسعه بازارهای صادراتی حوزه انرژی با مشارکت بورس‌های بین‌المللی از مواردی است که دراین کنفرانس مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در این همایش چالش‌های پیش روی قراردادهای فروش در بورس نفت و انرژی، فرصت‌ها و تهدیدات پیش‌روی بازارهای صادراتی‌، توسعه تجارت نفت و برق در گرو توسعه بورس انرژی، انواع قراردادهای تسویه مالی در معاملات خرید و فروش، مدیریت ریسک معاملات سهام در حوزه نفت و انرژی و چالش‌های مدیریت نقدینگی در بورس نفت و انرژی‌، توسعه تعاملات حرفه‌ای میان بورس اوراق بهادار، بورس کالا و بورس انرژی مورد بررسی قرار خواهد‌گرفت.

فدایی نژاد تصریح کرد: این همایش ۲۴ و ۲۵ تیر امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این همایش به آدرس www.energyexchange.ir مراجعه کنند./ك

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.