سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعاني مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لابی صهیونیسم با اعمال فشار در مورد مسایل هسته ای ایران راه به جایی نمی برد

یک کارشناس سياست خارجي گفت: لابی صهیونسیم با اعمال فشار در مورد فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران راه به جایی نخواهد برد.

حسین کنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران در تحلیل مذاکرات ایران با گروه 1+5 بغداد،  اظهار داشت: غرب در مواجهه با فعالیت های صلح آمیزهسته ای ایران، نمی تواند با توسل به تاکتیک نظامی وارد عمل شود بلکه تلاش می کند با ایجاد خلل در روند گفتگو های هسته ای ، تنش هایی را در ادامه فعالیت های هسته ای کشورمان ایجاد کند.

وي ادامه داد:  گفتگوهای چند جانبه غرب با ايران، نمی تواند پاسخگوی مطالبات دو طرف باشد بلکه کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی هسته ای باید تحقق اهداف اصلی و تاثیرگذار در حل مسایل هسته ای ایران را در نظر بگیرند.

کنعانی مقدم در ادامه تصریح کرد: پافشاري مذاکره کنندگان ايراني در انتخاب محل مذاکره موجی از تغییر رویکرد مذاکره کنندگان غربی را در پی داشت و همین که آنها خواست ایران را قبول کردند در واقع نشانه تحقق اهداف هسته ای کشورمان در فضای بین المللی است.

این کارشناس سیاست خارجی خاطرنشان کرد: فشارهای لابی صهیونیسم تاثیری بر روند گفتگوهای هسته ای ایران در بغداد نداشت و تیم مذاکره کننده کشورمان در گفتگو های آتی مسکو به نتایج خوبی دست خواهد یافت./پ2



 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.