سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان /

بهره برداري از 23 طرح الكترو اپتيكي و ليزري در اصفهان

23 طرح الكترو اپتيكي و ليزري با حضور وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در اصفهان به بهره برداري رسيد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از اصفهان ، سردار وحيدي با اشاره به افتتاح 6 نوع سامانه جستجوگر ، رديابي و كنترل و آتش الكترواپتيكي كه قابليت كشف ، رديابي و اجراي آتش را بر روي اهداف هوايي و دريايي دارد ، افزود : متخصصان و مهندسان شركت الكترواپتيك صا ايران امروز محصولات جديد را براي تجهيز نيروهاي مسلح طراحي ، توليد و ارائه مي كنند .
وي همچنين به بهره برداري از سه نوع سامانه تصويربرداري و عكس برداري با توان شناسايي و رديابي قابل نصب بر روي انواع پرنده هاي هوايي اشاره كرد و گفت :  خط توليد نمايشگر هوايي كه نقش موثري در ارتقاي قابليت پروازي پرنده هاي هوايي دارد ،‌از ديگر طرح هايي است كه به بهره برداري رسيد .
وزير دفاع همچنين از سه نوع سامانه ليزري كه از توانمندي فاصله يابي و مخابراتي برخوردار است و نيز سه نوع سيكر جستجوگر تصويري قابل نصب بر روي موشك ها كه كشف و رديابي اهداف زميني و ارسال فرامين و هدايت موشك را برعهده دارند ، رونمايي كرد .
خط توليد سامانه هاي الكترواپتيكي ديده باني شلتري كه به صورت متحرك و هوشمند قابليت ديده باني و مراقبت تصويري و مرزباني در شب و روز را دارد نيز با حضور سردار وحيدي افتتاح شد .
سامانه شبيه ساز توپ 57 و سامانه كمك بازرسي x-RAY با قابليت افزايش ضريب امنيتي ، موقعيت يابي آمبولانس ها وارسال علايم حياتي  به مراكز اورژانس و 2  نمايشگر مونيتور علائم حياتي قلب از ديگر طرح هايي  است كه امروز به بهره برداري رسيد . /ج2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.