سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمايي از طرح‌هاي حجمي در نميه شعبان

مسابقه‌اي تحت عنوان "طراحي حجم‌هاي موقت نوراني" به مناسبت نيمه شعبان توسط معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه هنر برگزار مي‌شود.

مهنوش شهبازي، دبير اجرايي مسابقه در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: اين مسابقه بدون هيچ محدوديتي در انتخاب اثر برگزار مي‌شود بنابراين كليه علاقمندان مي‌توانند آثار خود را در زمينه طراحي،‌نقاشي، مجسمه سازي و غيره تا 20 خرداد به دبيرخانه اين مسابقه ارسال كنند.
وي ادامه داد: علت نامگذاري موقت براي عنوان اين جشنواره اين است كه اين پروژه در يك دوره زماني 15 الي 20 روزه آثار منتخب را در سطح شهر به نمايش مي‌گذراند.
شهبازي عنوان كرد: سازمان زيباسازي شهرداري تهران با همكاري دانشگاه هنر پس از انتخاب آثار مكان مناسب را براي نمايش اثر انتخاب مي‌كنند. بنابراين اين آثار در نيمه شعبان و حتي چند روز بعد از آن در سطح شهر تهران به نمايش عموم در خواهند آمد.
وي ادامه داد: اين مسابقه براي افرادي است كه داراي ديد و خلاقيت‌ هنري باشند و يا در زمينه‌هاي هنر، طراحي صنعتي، معماري و غيره بصورت تخصصي آموزش ديده باشند.
وي در رابطه با انتخاب عنوان نوراني مسابقه عنوان كرد: منظور از نوراني يعني انتخاب نور بايستي از داخل باشد و يا به عبارت ديگر نورپردازي از داخل اثر و نه از بيرون آن باشد.
شهبازي در پايان گفت: از لحاظ اندازه نوع متد در رنگ‌آميزي و يا طراحي اثر، شركت كنندگان آزاد مي‌باشند ولي تمامي آثار ارسال شده بايد داراي شناسنامه فني باشند شناسنامه‌اي كه در آن ابعاد و اندازه، نوع متريال،‌انتخاب موضوع و بدنه اصلي كار را بخوبي توضيح داده باشد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.