سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سيد ضياء هاشمي:

اغتشاشات سينما را از بين مي‌بريم

مهمترين هدف جامعه صنفي تهيه‌كنندگان سروسامان دادن آشوب‌ها و اغتشاشات موجود در سينماي ايران و يافتن راهكارهايي براي حل اين مشكلات است.

سيدضياء هاشمي، رئيس جامعه صنفي تهيه‌كنندگان، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص سمت جديد و فعاليت كنوني و برنامه‌هاي خود گفت: ما به عنوان جامعه صنفي از يك سال پيش از اتحاديه تغيير نام داديم و بر اساس مصوبه، جامعه صنفي در صورت دريافت مجوز از سوي وزارت كشور بايد يك مجمع تشكيل مي‌داد كه آن مجمع در ادامه راهي بود كه يك سال و نيم قدم‌هايي را در آن زمينه برداشته‌بوديم.
وي افزود: در حال حاضر فعاليت‌هاي ما در ادامه همان راستا است ولي مانند درختي پربار، متواضع‌تر خواهيم بود و قصد داريم تمامي تهيه‌كنندگان را زيريك سقف قرار داده و براي جامعه سينمايي مفيد واقع شويم.
هاشمي در خصوص برنامه‌هاي ديگر اين اتحاديه تصريح كرد: در خصوص مبارزه با قاچاق محصولات فرهنگي كه در اين مدت مصون مانده فعاليتهاي گسترده و جدي‌تري انجام خواهيم داد.
وي به پروانه ساخت و برنامه‌ريزي اكران از جمله كارهاي اين اتحاديه اشاره كرد و گفت: تداوم شوراي اكران با توجه به آشوب‌هاي اكران در اوايل امسال در نظر داريم با برنامه اي از اين اغتشاشات و آشوب‌زدگي سينما را به شرايط خود برگردانيم./م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.