سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوه نمايي محصولات جديد ايسوس

ايسوس محصولات جديد خود را به بازار عرضه مي کند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران،شرکت ایسوس از عرضه تبلت‌های جدید این شرکت به بازار ایران طی روزهای آینده خبر داد. بر اساس اعلام این شرکت، تبلت‌ 201ASUS Transformer Pad Primeو ASUS Transformer Pad Infinity 700 وهمچنینASUS Transformer Pad 300 از مدل‌های با قابلیت‌، پیشرفته و جدیداست كه قرار است سهم بسزایی از بازار را از آن خود کنند.
تبلت Transformer Pad Prime اولین تبلت در دنیا است که از پردازنده 4 هسته‌ای بهره می‌برد. این تبلت از طراحی خاص، وزن و ضخامت بسیار کم بهره می‌برد. تبلت‌هایTransformer Pad 300 Seriesنیز اولین تبلت در دنیا هستند که از پردازنده چهار هسته ای و قابلیت پیشرفته LTE بهره می‌برند.



همچنینTransformer Pad Infinity 700 نیز اولین تبلت در دنیا است که از پردازنده بسیار پرقدرت Cortex A15 بهره می‌برد و ضخامت این تبلت تنها ۸/۵ میلی‌متر است. صفحه نمایش این دستگاه با وضوح تصویر Full HD دنیایی تازه را به کاربران معرفی می‌کند. تبلت MEMO هم از تبلت‌های جدید ایسوس در بازار است. این تبلت در حقیقت یک تلفن همراه 7 اینچی است که از یک گوشی همراه بسیار زیبا بهره می‌برد. تمامی تبلت‌های ASUS از سیستم‌عامل نسخه 4 آندروید بهره می‌برند.



                 


این شرکت همچنین از عرضه لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت که با پلت فرم Ivy Bridge عرضه شده‌اند خبر داد. از خانواده معروف سری N که به سری چندرسانه‌ای معروف است، شش مدل با پلت‌فرم Ivy Bridge معرفی شد. مدل‌هایی مانند N46VM، N46VZ،N56VM ،N56VZ ،N76VM و N76VZ که از ویژگی‌های جدید این سری می‌توان به ظاهر جدید، صفحه کلید پیشرفته و زیبا، بلندگوهای پرقدرت‌تر از قبل، اشاره کرد. اما خانواده بعدی نوت‌بوک‌های جدید این شرکت، سری k است. از ویژگی‌های این سری می‌توان به قیمت و کارآیی مناسب و همچنین بهره‌گیری از مشخصات به روز اشاره کرد. مدل‌های جدیدی که از این سری معرفی شدند هم K55VD،K55A،K45VD و K45A هستند.

                                              
نسل جدیدتر نوت‌بوک‌های ایسوس هم که ASUS ZENBOOK PRIME نام دارد به زودی میهمان بازار داخلی می‌شود. این سری از ویژگی‌های بارزی مانند ظاهری بسیار زیبا و وزن بسیار سبک، ضخامت بسیار باریک و بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند و به‌روز، بهره می‌برند. این سری در دو سایز 6/ 11 و 3/ 13 اینچی به بازار عرضه خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.