سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تصویب ممنوعیت استفاده از کالاهای خارجی در شورای عالی استان ها

ممنوعیت استفاده از کالاهای خارجی در شورای عالی استان ها به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان   رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با اشاره به برگزاری همایش تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایران ی   گفت:مطبوعات در جهت تحقق شعار امسال سیاست همه دستگاه ها و نهادهای اصفهان را در این راستا انعکاس دهند.

عباس حاج رسولیها با تاکید بر پرهیز از تبدیل شدن نامگذاری سال جاری به یک شعار اظهار داشت:به منظور حمایت از تولیدات ملی در شورای عالی استان ها ممنوعیت استفاده از کالاهای خارجی در دستگاه های اجرایی به تصویب رسید.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مطبوعات شهر اصفهان بیان داشت:با هدفمند شدن یارانه ها و گرانی کاغذ ارایه تخفیف های مالیاتی و بیمه ای برای مطبوعات محلی ضروری است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم افزایش دکه های مطبوعاتی در شهر افزود:افزایش دکه های مطبوعاتی موجب ارتقای فرهنگ مطالعه در سطح شهر می شود و پشتوانه ای برای مطبوعات شهر است.

حاج رسولیها در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح تفصیلی اشاره کرد و گفت:در حالی که سال ها منتظر تصویب و ابلاغ طرح بازنگری تفصیلی بودیم در حال حاضر پس از ابلاغ آن به دلیل وجود برخی مغایرت ها برخی از جزییات طرح در حال بررسی است.

وی افزود:در حال حاضر اصل طرح بازنگری تفصیلی ابلاغ شده از این رو شهرداران مناطق 14 گانه باید به درستی پاسخگوی مردم در این راستا باشند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر ضرورت اشراف شهرسازان بر طرح تفصیلی تصریح کرد:محدوده شهر فضاها و مسیرهای موجود در طرح مشخص و ابلاغ شده است.

حاج رسولیها در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس شوراهای اسلامی کلان شهرها در جزیره ابوموسی خاطر نشان کرد:در حالی که برخی کلان شهرها مساعدت به جزیره ابوموسی را تقبل کرده اند انتظار می رود شهرداری اصفهان از پیشرفت این جزیره حمایت نماید.

وی به حذف بودجه مستقیم سالن اجلاس سران در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود:رییس مجلس  رییس کمیسیون امنیت ملی و نماینده دولت ویژه ای به اختصاص اعتبار به سالن اجلاس در اصفهان داشتند و قول دادند این طرح در ردیف طرح های نیمه تمام دولت قرار گیرد تا بودجه ای غیرمستقیم به این امر اختصاص یابد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.