سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

آزمون معارف مهدویت حوزه های علمیه مشهد برگزار شد

آزمون معارف مهدویت برای یک هزارو 300 طلبه خراسان رضوی در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد مدیر موسسه مهدویت در آغاز آزمون آشنایی با معارف مهدویت در جمع تعدادي از طلاب خواهر حوزه علمیه خراسان در مکتب نرجس، با محکوم کردن حرکت اخیر دشمنان اسلام و جسارت به ساحت امام هادی (ع) گفت: از مراجع عظام که نسبت به این اهانت واکنش نشان دادند تقدیر می کنیم و امیدواریم همه دشمنان اسلام بیش ازپیش خوار و ذلیل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر موسوی نسب ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی که برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی می باشد امروز شاهد اشاعه فرهنگی اسلامی در دنیا هستیم .

وی در ادامه به نقش حوزه های علمیه در اشاعه فرهنگ مهدویت در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز بیش از گذشته در حوزه های علمیه و دانشگاه نیاز به شناخت معارف ناب مهدویت است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی نسب با بیان اینکه در قرآن کریم حدود یک هزار آیه اختصاص به موضوع مهدویت دارد ، اظهار داشت: در منابع تفسیری تشیع روایات زیادی پیرامون ولی عصر(عج) وجود دارد، که نیاز به توجه و بررسی زیادی را می طلبد.

وی خطاب به شرکت کنندگان در آزمون گفت: افرادی در این آزمون بتوانند نمره قبولی را کسب کنند می توانند بدون شرکت در آزمون تربیت مربی و مقدماتی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان رضوی شرکت نمایند /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.