سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشوری خبر داد:

خداحافظی تاکسیرانی با پیکان و پراید

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با اعلام اینکه خودروی پراید از ناوگان تاکسیرانی حذف شده و درصدد حذف خودروی پیکان هستیم،گفت: امسال 37 هزار خودروی پیکان از ناوگان تاکسیرانی کشور حذف می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بابک هاشمی با اشاره به اینکه در سال گذشته 80 هزار دستگاه در کشور نوسازی شده است افزود:امسال قصد داریم حدود 37 هزار دستگاه خودروی پیکانی که در ناوگان تاکسیرانی کشور وجود دارد را به طور کامل از مجموعه این ناوگان حذف کنیم و خودروهای جدیدی را به مجموعه اضافه کنیم.
وی با تاکید اینکه خودروی پراید نزدیک به 2 سال است که از ناوگان تاکسیرانی کشور حذف شده و در طرح توسعه و نوسازی ناوگان از آن به هیچ وجه استفاده نمی شود اظهار داشت:از 2 سال اخیر تاکنون خودروهای پراید 405،رو آ  و سمند به متقاضیان واگذار شده و امسال نیز پیگیر هستیم تا خودروهای دیگر نظیر ال 90 را دارد این مجموعه کنیم.
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با اعلام امسال نیز خودروی پژو را به متقاضیان واگذار نمی شود و قصد داریم آن را هم به طور کامل از مجموعه ناوگان حذف کنیم خاطرنشان کرد:این خودرو هم اکنون واگذاری و پلاک گذاری نمی شود و با تصمیم گیری های لازم به دنبال اضافه کردن خودروهای دیگر به جای آن هستیم./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.