سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور سرمربي خارجي هندبال براي بانوان،

سانتاپانيش به ايران مي آيد

سرمربي صربستاني براي رهبري تيم ملي هندبال بانوان به ايران مي آيد.

ميترا نوري، نائب رييس بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور حضور مقتدرانه در بازيهاي آسيائي كره كه سال جاري در اين كشور برگزار مي شود قصد داريم با مربي خارجي شركت كنيم به همين منظور نزديك 8 ماهي است كه دنبال مربي خارجي هستيم و زحمات شبانه روزي موفق شديم با يك مربي به نام سانتاپانيش صربستاني به توافقاتي برسيم.

وي تصريح كرد: وي گفته كه سوم ژوئن (14 خرداد) به بعد به ايران مي آيد و بعد از آزمايش و تأييد، با او قراردادي يك ساله خواهيم بست.

نوري در ادامه گفت:‌ سانتاپانيش از مربيان تيم ملي صربستان، تيم هاي دانشگاهي و باشگاهي اين كشور بوده و عنوانهايي نيز كسب كرده  و جزء مربيان اين كشور است.

وي گفت: حضور مربي خارجي براي هندبال بانوان باعث بالا رفتن سطح كيفي و كمي اين ورزش مي شود و با توجه به اينكه در مسابقات آسيا كشورهاي مطرح حضور دارند ما نيز بايد با آمادگي كافي شركت كنيم.

نوري در ادامه گفت: براي برگزاري ليگ برتر هندبال بانوان 9 خرداد در سالن كنفرانس فدراسيون نشستي با ناظران ليگ برتر و نمايندگان باشگاهها خواهيم داشت تا نحوه برگزاري و هماهنگي تيم را بررسي كنيم.

وي اشاره كرد:‌ نخستين جلسه ناظرين هندبال بانوان نيز طي روزهاي 3-2 خرداد در فدراسيون برگزار شد و موضوع آن وضعيت آموزش ناظران جهت برگزاري مسابقات بود.

نوري گفت:‌ برگزاري چنين جلساتي باعث مي شود كه سطح كيفي و كمي ليگ برتر بانوان بالا رود.

وي خاطر نشان كرد: بانوان هندباليست كشورمان از قابليت هاي خوبي برخوردارند و حضور پرشور در ليگ برتر و آمادگي لازم براي اعزام به مسابقات آسيائي بيانگر اين موضوع است كه اين ورزش اندك اندك جايگاه خود را در ميان بانوان پيدا مي كند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.