سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال:

از غیبت فتح الله زاده بی اطلاعم/دیروز جلسه ای نداشتیم

عضو هييت مديره باشگاه استقلال گفت: در آخرین صحبت ها که شب گذشته با فتح الله زاده داشتم خبری از سفر وی به ترکیه نبود و از حضور مدیر عامل استقلال در اردوی تیم ملی در ترکیه بی اطلاعم.

 

غلامحسین فرزامي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: روز گذشته به دلیل دعوتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای حضور در مراسم تجلیل ورزشکاران المپیکی داشتیم به محل این وزارتخانه ورزشکاران المپیکی داشتیم به محل این وزارتخانه رفتن و زمانی که خبرنگاران حاضر در آن مراسم من و جواد زرینچه را دیدند خبر جلسه سه تن از اعضای هیئت مدیره را منتشر کردند که این موضوع صحت ندارد.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد جلسه ای را داشته باشیم بايد تمام اعضای هیئت مدیره در آن جلسه حضور داشته باشند و من خبر جلسه سه نفره روز گذشته در وزارت ورزش را تکذیب می کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که جلسه امروز چه نتیجه ای خواهد داشت اعلام کرد: در نشست امروز مسائل مختلف زیادی هست که می بایست مورد بررسی قرار گیرد در این جلسه می بایستی عملکرد سال گذشته تیم را که به عقیده من مقام خوبی را نیز کسب کرده ایم باید مورد ارزیابی قرار دهیم و در مورد آنها تصمیم بگیرد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.