سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اردبیل رتبه اول کشور را در صدور سوابق بیمه‌ای دارد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در ساماندهی و صدور کارنامه سوابق بیمه‌شدگان در سطح کشور رتبه اول را دارد.

علی وفادار دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  افزود: اقدامات خوبی در سال‌های اخیر در ساماندهی سوابق بیمه‌شدگان و صدور کارنامه انجام شده است به طوریکه تاکنون 66 هزار فقره کارنامه و سوابق بیمه‌شدگان صادر شده است.

وی گفت: ما در حال حاضر موفق به روزرسانی صدور سوابق بیمه‌شدگان کردیم به طوریکه هیچ مشکلی در مراجعه بیمه‌شدگان و درخواست آنها برای استفاده از سوابق بیمه‌ای وجود ندارد و در کمترین زمان این اقدام برای آنها میسر شده است.

وفادار همچنین افزود: این اقدام مثبت جایگاه استان اردبیل را در جمع ادارات تأمین اجتماعی کشور ارتقا داده و سبب شده است تا استان اردبیل به عنوان استان ممتاز کشور بتواند قریب به اتفاق سوابق بیمه‌شدگان را درست و دقیق سازماندهی کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه در استان اردبیل 140 هزار بیمه شده اصلی از خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند، گفت: این تعداد بیمه شده در مشاغل مختلف مشغول فعالیت هستند و ما آمادگی داریم در حوزه‌های درمانی و خدمات متنوع بیمه تأمین اجتماعی ارائه خدمات کنیم./س

برچسب ها: اردبیل ، بیمه ، رتبه ، اول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.