سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فومني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نيروهاي افراطي اصلاحات با کناره گيري عرصه را براي ورود افراد ميانه رو باز کنند

دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات از نيروهاي افراطي جريان اصلاحات خواست تا با کناره گيري اجازه حضور در عرصه نظام را به افراد ميانه رو و معتدل اين جريان بدهند.

محمد زارع فومني دبيرکل جبهه مردمي اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: در شوراي راهبردي اين جبهه 5 گزينه از افراد ميانه رو و معتدل به عنوان گزينه هاي منتخب جبهه مردمي اصلاحات براي انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري انتخاب شده اند.


وي در مورد انتخابات شوراي شهر و فعاليت هاي اين جريان، گفت: طبق شاخص هاي مورد نظر افراد انتخاب مي شوند و با نظرسنجي از تمام اقشار در سطوح مختلف جامعه، کانديداهاي مورد نظر را معرفي خواهيم کرد.


فومني ادامه داد: براي انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري نسبت به اعتدال، ميانه روي، پيروي از خطوط مقام معظم رهبري و قانون اساسي با ساير گروه هاي اصلاح طلب به تفاهم رسيده ايم.


وي از نيروهاي افراطي جريان اصلاحات خواست تا اجازه حضور در عرصه نظام را به افراد ميانه رو و معتدل اين جريان بدهند لذا افراد سوخته و بدون عملکرد با کناره گيري، عرصه را براي ورود نيرو هاي جديد باز کنند.


دبير کل جبهه مردمي اصلاحات خاطر نشان کرد: اصلاحات در چهارچوب نظام و با پيروي از خط امام و رهبري خواهان حضور در صحنه است لذا در اين مورد فراخوان عمومي را نيز براي همه گروه هاي سياسي و ميانه رو در نظر گرفته است./س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.