سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ دسته یک بسکتبال هم به آخر رسید؛

البدر در آستانه قهرمانی، انصراف گیلانی ها

تیم البدر کنگ در صورت کسب یک پیروزی دیگر در لیگ دسته اول بسکتبال با توجه به برگزاری دو از سه مسابقات این دسته، قهرمان این دوره لیگ لقب خواهد گرفت و تیم استقلال زرین قشم نیز با انصراف داماش گیلان مقام سوم را بدون دردسر به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، داماشی ها که با توپ پر وارد فضای بسکتبال شدند امسال از همان ابتدا با توجه به مشکلات کلان باشگاه، با سختی های روبرو شده و با این وجود تلاشهای بازیکنان این تیم برای حفظ جایگاه تا روزهای آخر و مسابقات پلی آف ادامه پیدا کرد. اما نماینده لنگرود که فصل عادی را با جایگاه خوبی به پایان برد با بازماندن از فینال دیگر توانایی ادامه بازیها را در خود ندیده و از شرکت در بازیهای رده بندی برای تعیین تیم سوم انصراف داد.

به این ترتیب استقلال زرین قشم به عنوان تیم سوم لیگ دسته یک بسکتبال معرفی شد. اما در اولین فینال لیگ دسته اول تیم البدر بندر کنگ به رهبری محمدرضا اسلامیه بازیکن سالهای نه چندان دور بسکتبال با نتیجه 76 بر 73 نفت امیدیه را شکست داد و با توجه به امتیاز میزبانی این تیم در بازی دوم احتمال قهرمانی آنها در همان بازی زیاد به نظر می رسد.

بازی دوم دو تیم روز سه شنبه نهم خرداد در بندر کنگ و با حضور مسئولان سازمان لیگ که در تلاش برای تهیه بلیت و بردن جام به این شهر هستند، برگزار می شود.

گفتنی است تمام بازیهای پلی آف، نیمه نهایی و فینال لیگ دسته اول بسکتبال به صورت دو از سه بازی برگزار می شوند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.