سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با دستور شهردار تهران ؛

رستوران گردان برج میلاد قابل استفاده برای همه شهروندان شد

رستوران گردان و ویژه (VIP) برج میلاد تهران از این پس قابل استفاده برای عموم مردم و بازدیدکنندگان و علاقه مندان است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رستوران گردان برج میلاد که در ارتفاع 276 متری سطح زمین قرار دارد به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای کف و سقف به همراه نقش برجسته دیواری که تصاویری از شاهنامه را نشان می‌دهد ، از جاذبه‌های بصری آن است.
رستوران ویژه(VIP) این برج هم که در ارتفاع 292 متر قرار دارد با الهام‌گیری از نقوش سنتی طراحی شده و فضایی مطلوب را جهت معرفی فرهنگ کشور فراهم آورده است.

مدیرعامل برج میلاد تهران گفت : با توجه به استقبال بسیاری از شهروندان جهت استفاده از رستوران های گردان و VIP ، بر اساس دستور شهردار تهران ، استفاده از امکانات و غذاهای این رستوران برای عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادی امکان پذیر شد .
فرزاد هوشیار در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود : در همین راستا مذاکراتی با پیمانکاران این رستوران ها صورت گرفته و به زودی عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادی و هر میزان درآمد می توانند از این رستوران ها استفاده کنند .
وی خاطرنشان کرد : استفاده از این رستوران‌ ها به زودی برای همه شهروندان و علاقه مندان امکان پذیر خواهد شد و افراد باید نسبت به ‌رزرو از طریق تماس با شماره تلفن 8585 اقدام کنند.
هوشیار ضمن تکذیب خبر تعطیل شدن رستوران گردان برج میلاد افزود : هم اکنون در حال بررسی و تغییر منوی رستوران گردان هستیم و تا نهایی شدن منوی جدید که به زودی انجام می شود ، رستوران گردان به طور موقت خدمات ارائه نخواهد داد.
مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه گفت : رستوران گردان برج میلاد ، بزرگترین رستوران گردان دنیاست و دارای برند تخصصی در حوزه گردشگری مدرن شهر تهران است و باید معرف غذاهای ایرانی و هویتی ما باشد ؛ هم اکنون نیز با توجه به این مساله در حال تهیه منوی جدید هستیم.
هوشیار همچنین اظهار کرد : رستوران محیطی برج میلاد نیز هفته آینده افتتاح خواهد شد ؛ در این رستوران نیز منوی غذای ایرانی در نظر گرفته شده است./ل




برچسب ها: رستوران ، برج ، میلاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.