سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمين دادگاه اختلاس بزرگ بيمه/26

متهم (ه-ن):‌ متهم(ف) چك‌ها را در حضور همه همكارانش به من مي‌داد

در ادامه ششمين جلسه دادگاه، متهم (ه-ن) گفت: متهم(ف) در حضور همكارانش چك‌ها را به من مي‌داد و مي گفت اين چك‌ها براي خسارت ديدگان است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرگاران، متهم (ه-) به اتهام معاونت در اختلاس توام با جعل و تشكيل شبكه چند نفره به واسطه همكاري با كاركنان بيمه و وصول سه فقره چك ناشي از اين اختلاس به ميزان 575 ميليون و 525 هزار ريال و تحصيل مال نامشروع به ميزان 30 ميليون ريال در جايگاه حاضر شد و به دفاع از خود پرداخت.



اين متهم گفت:‌ اتهامات كيفرخواست را نمي‌پذيرم و اين سه فقره چك را طي ملاقات‌هايي كه با (ف) داشتم از وي دريافت كردم و پس از وصول چك‌ها تمام مبالغ را به او تحويل دادم.


وي ادامه داد:‌ متهم (ف) در حضور همه همكارانش چك‌ها را به من مي‌داد و مي‌گفت؛ اين چك‌ها براي خسارت ديدگان است آنها را نقد كنيد و برايم بياوريد من نيز پس از وصول كردن چك‌ها مبالغ را به او تحويل مي‌دادم.


متهم درباره 30 ميليون ريال، گفت: به خاطر مشكلات اقتصادي احتياج به سه ميليون تومان براي رهن منزلم داشتم از (ف) خواستم اين پول را به من بدهد ولي به او گفتم كه در طي آن سال نمي‌توانم اين پول را بازگردانم. وي هم به من گفت اشكال ندارد من نيز بعد از 16 تا 17 ماه سه ميليون تومان را به او بازگرداندم.


اين متهم با اشاره به 300 هزار تومان دريافت شده از سوي(ف) گفت:‌من اين 300 هزار تومان را براي بيمه ماشينم از او گرفته بودم كه آن را نيز پس از مدتي به او بازگرداندم.


اين متهم در آخرين دفاعيات خود گفت:‌ من در تمامي چك‌ها آدرس و شماره تماس‌هايي كه (ف) مي‌گفت مي‌نوشتم و پول براي دريافت چك‌ها دريافت نكردم و به خاطر رفاقتي كه با وي داشتم چك‌ها را نقد مي كردم./پ3
برچسب ها: دادگاه ، اختلاس ، بیمه ، چک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.