سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسين عسگري:

داوران خوبي را وارد فوتبال كرده ايم

رئيس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال گفت: داوران جوان و جوياي نامي را با قضاوت هايي در سطح بالا را وارد فوتبال ايران كرده ايم.

حسين عسگري در مورد اضافه شدن داوران جوان به ليست قضاوت در سال آينده و در ليگ هاي مختلف به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته هاي آخر ليگ برتر فوتبال و ليگ يك داوران خوبي را وارد عرضه قضاوت در اين سطح كرديم كه عملكرد خوبي داشتند و نمره قبولي گرفتند و به همين منظور در سال جديد و ليگ دوازدهم و ساير ليگ ها داوران جوان و جويا نامي را به فوتبال ايران عرضه خواهيم كرد كه در آينده نزديك از اين داوران بيشتر خواهيد شنيد.

وي ادامه داد: در ليگ سال قبل 4 داور و 8 كمك داور را به جامعه داوري معرفي كرديم بهترين داوران در اين گروه داوري افرادي مثل خورشيدي  و زگرر بودند كه از عملكرد آنها بسيار راضي هستيم و سال آينده 5 داور ديگر به جمع آنها اضافه مي شود.

عسگري خاطرنشان كرد: در اواخر تيرماه نيز براي گزينش داوران براي ليگ برتر و ليگ يك و زير گروه فوتبال كشورمان در تمام رده هاي سني خواهد بود كه اميدواريم پيش از آغاز اين رقابت ها داوران خوبي را به فوتبال معرفي كنيم.

وي درمورد كارشناسي بعضي از پيشكسوتان داوري فوتبال كشورمان در مورد انتخاب عليرضا فغاني به عنوان برترين داور گفت: عليرضا فغاني چطور توانسته است جزء 7 گروه كانديداي فيفا براي جام جهاني 2014 برزيل باشد در صورتي كه در ايران با رابطه انتخاب شده پس بايد كمي با احترام و عادلانه به اين انتخاب نگاه كرد.

عسگري اظهار داشت: كارشناسان و افرادي كه در مورد داوري انتقاد مي كنند اطلاعات خود را بالا ببرند و سپس صحبت هاي خود را در رسانه مطرح كنند چون اين آمار و اطلاعات از سوي اين به اصطلاح كارشناسان صبح نمي باشد رسانه ها روي حرف هاي اين افراد تحقيق و جستجو نمي كنند تا صحت كار داوران به خوبي مشخص شود و انتخاب بهترين داور را رابطه بازي كميته داوران با داور برتري مي دانند .

وي ادامه داد: آمار و اطلاعات اين افراد كارشناسان از پايه و اساس كاملا اشتباه و غلط مي باشد چون تعداد قضاوت فغاني از مظفري زاده بالاتر بوده است و فغاني 26 بازي را در ليگ هاي مختلف سوت زده است.

عسگري تاكيد كرد: عليرضا فغاني درسخت ترين ديدارهاي فوتبال كشورمان در اين فصل قضاوت كرد از جمله دربي استقلال و پرسپوليس، فينال جام حذفي و ديدار پلي آف را سوت زده است و بعد از آن اين كارشناسان با حرف هاي مغرضانه اين تاثير گذاري را زير پا مي گذارند ./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.