سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي موضوع قيمت گذاري مسکن از سوي وزير اقتصاد:

دستوري کردن قيمت مسکن اولويت کاري مسئولان

درپي افزايش بي رويه اجاره بها و قيمت خريد و فروش مسکن در روزهاي اخير موضوع قيمت گذاري دستوري براي مسکن در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

سيد شمس الدين حسيني وزير امور اقتصادي و دارايي درپاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درخصوص آخرين وضعيت تعيين قيمت مسکن از سوي مسئولان گفت: در ستاد مسکن اين موضوع از سوي مسئولان به طور جدي مورد بررسي قرار گرفته و قرار براين شده است که به منظور جلوگيري از افزايش بي رويه قيمت مسکن دولت به صورت دستوري اقدام به قيمت گذاري منطقه اي براي واحدهاي مسکوني کند.
ضمن آنکه هدف دولت در رابطه با مسکن عرضه به موقع مسکن مهر به منظور شکسته شدن قيمت مسکن است.
که تاکنون هم اعضاي مسکن مهر توانسته نقش قابل توجهي در کنترل قيمت مسکن ايفا کند.
وي ادامه داد: دولت با اجراي سياست هاي پرداخت تسهيلات بانکي به بخش مسکن در قالب مسکن مهر و ساخت مسکن توسط انبوه سازان دنبال ايجاد ثبات در اين بازار مهم است.
*مذاکرات بغداد تأثيري بر روي روند بازار ارز و سکه ندارد
وزير اقتصاد در پاسخ به اين سوال که آيا مذاکرات بغداد باعث ايجاد بي ثباتي در بازار ارز و سکه شده است يا خير گفت: من به هيچ عنوان اين موضوع را تأييد نمي کنم بلکه بازار ارز و سکه ما متأثر از ساير مسائل به ويژه بي ثباتي و نبود نظارت کارآمد بر روي اين بازار است که دولت به خصوص بانک مرکزي در همين راستا پيگير رفع معضلات مربوط به نظارت و اعمال سياست هاي درست در بازار ارز و سکه است.
باز هم تأکيد مي کنم که مذاکرات پرونده هسته اي از سوي ايران تاکنون عامل موثر بر روي افزايش قيمت سکه و ارز در بازار داخلي نبوده است.
وي ادامه داد: برنامه دولت در سال حمايت از توليد، سرمايه و کار ملي حمايت همه جانبه از بخش توليدات داخلي کشور است و همه مسئولان در صدد ايجاد زمينه هاي لازم براي بهبود عملکرد توليدات داخلي کشور هستند./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.