سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست حاميان لاريجاني با 151 نماينده برگزار شد+تصاوير/ نشست حاميان حداد عادل نیز با حضور 85 نفر برگزار شد+ تصاوير

اعضاي فراکسيون رهروان ولايت (اصولگرايان حامي لاريجاني) از ساعت 14 امروز در ساختمان قديم مجلس شوراي اسلامي گردهم آمده اند و تعدادي از اعضاي اصولگرايان مجلس نهم نيز از ساعت 14:30 امروز در نشست اصولگرايان حامي حداد عادل (فراکسيون اصولگرايان) در سالن مشروطه مجلس شوراي اسلامي حضور پيدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ نشست اصولگرايان حامي لاريجاني (فراکسيون رهروان ولايت) که از ساعت 14 امروز در ساختمان مجلس قديم آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

جلسه امروز فراکسيون تازه تاسيس رهروان ولايت (اصولگرايان حامي لاريجاني) با حضور حدود 130 نفر آغاز شده که هم اکنون تعداد حاضرين به 150 نفر رسيده است.

لازم به ذکر است؛ جمعي از اصولگرايان راه يافته به مجلس نهم نيز از ساعت 14:30 امروز نشست اصولگريان حامي حداد عادل (فراکسيون اصولگرايان) را در سالن مشروطه مجلس شوراي اسلامي آغاز کرده اند و اين نشست تا ساعت 19:30 ادامه خواهد داشت.

براساس اين گزارش؛ علي لاريجاني پس از راي گيري با 148 راي از بين 151 راي نماينده مجلس حاضر در نشست فراکسيون رهروان ولايت (اصولگرايان حامي لاريجاني) به عنوان گزينه مورد نظر اعضاي اين فراکسيون به عنوان رييس پيشنهادي مجلس انتخاب شد.

محمدرضا باهنر 119 راي،غلامرضا مصباحي مقدم 85 راي به عنوان نواب پيشنهادي رييس از سوي فراکسيون رهروان ولايت انتخاب شدند.

لحظاتي پيش با حضور دو نفر جديد به جلسه فراکسيون رهروان ولايت و اعلام راي توسط اين دو نفر راي لاريجاني به عنوان گزينه پيشنهادي رياست مجلس به 150 نفر افزايش يافت.

براساس اين گزارش؛ در اين نشست کارپردازان آشوري با 52 راي،مصري 50 راي،سيد شريف حسيني 34 راي و دبيران منادي 85 راي،جهانگير زاده با 84 راي،سبحاني نيا 82 راي،شجاعي 52 راي، کاتب 51 راي و محمد صادقي با 47 راي به عنوان اعضاي هيات رييسه جلسه فراکسيون رهروان ولايت انتخاب شدند.

عکس هاي الصاقي ذيل مربوط به نشست  رهروان ولايت (اصولگرايان حامي لاريجاني) است که در اين خبر آورده شده و پيش از ساعت 15 گرفته شده و در پايان نشست نيز عکس هاي تکميلي ارسال خواهد شد.





عكس هاي گرفته شده در لحظات پاياني نشست فراكسيون رهروان ولايت (حاميان لاريجاني)


لازم به ذكر است : سايت وابسته به يكي از نمايندگان عضو جبهه رهپويان با اشاره به خبر باشگاه خبرنگاران كه تعداد نمايندگان شركت كننده در جلسه حاميان لاريجاني را 151 نفر معرفي كرده بود ، اين آمار را ضد و نقيض و فاقد صحت معرفي كرده است ، اين در حاليست كه خبرگزاري هاي ايسنا، ايرنا، فارس و مهر نيز در جلسه حضور داشتند و تعداد آراء و حاضرين در جلسه رسماً از طريق تريبون مجلس قديم اعلام شد.

همچنين خبرگزاري نسيم نيز با انتشار اين خبر در سايت خود ، تعداد 151 نفر از نمايندگان را در جلسه حاميان لاريجاني تاييد كرد.

*حداد عادل در جلسه فراکسيون اصولگرايان حضور يافت

غلامعلي حداد عادل به منظور شرکت در جلسه فراکسيون اصولگرايان در ساختمان مشروطه مجلس شوراي اسلامي حضور يافت.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی منتخب مردم محلات و دلیجان در مجلس نهم با بیان اینکه جلسه منتخبین اصولگرای مجلس نهم از ساعتی قبل در محل ساختمان مشروطه مجموعه بهارستان آغاز شده است،گفت: ریاست این جلسه را حجت‌الاسلام سالک بر عهده دارد و علیرضا زاکانی نیز دبیر جلسه است.

وی افزود: در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام سالک ضمن خیرمقدم به حضار، گزارشی از فرآیند تشکیل این جلسه ارائه داد.

منتخب مردم محلات و دلیجان در مجلس نهم با بیان اینکه حدادعادل در این جلسه حضور دارد، ادامه داد: پس از سخنرانی حجت‌الاسلام سالک، زاکانی گزارشی از روند انتخاب هیئت رئیسه موقت فراکسیون اصولگرایان و نیز انتخاب هیئت رئیسه موقت مجلس ارائه داد.

سلیمی گفت: حدود 15 نفر از منتخبین تقاضای سخنرانی کردند تا دیدگاه‌ها و نظراتشان را درباره فراکسیون اصولگرایان و جهت‌گیری‌های اصولگرایان مطرح کنند.

وی در خاتمه متذکر شد: هم‌اکنون حجت‌الاسلام آقاتهرانی به عنوان اولین نماینده در حال سخنرانی است و صحبت‌های خود را نیز با چاشنی اخلاق آغاز کرد.

در ادامه اين گزارش؛خبرگزاري نسيم و واحد مرکزی خبر تعداد شرکت کنندگان در این نشست را 85 اعلام کردند.

البته مشاهدات خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل و عکس هاي منتشر شده از سوي باشگاه خبرنگاران مويد حضور همین تعداد شرکت کننده در جلسه اصولگرایان حامی حداد عادل است.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.