سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتح الله زاده در جلسه ای با وزیر، رای اعتماد گرفت

برنامه ارائه شده و دستور برای آغاز یارگیری

علی فتح الله زاده،‌ مدیر عامل تیم استقلال، قصد دارد با تمام وجود در این تیم بماند و شرایط را برای فصل آینده تغییر دهد وی استعفایش را رد کرد و عامل اصلی این اتفاق جلسه ای بود که مدیریت استقلال با وزیر ورزش داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی فتح الله زاده پیش از این قصد جدایی از تیم استقلال را داشت، اما این اتفاق رخ نداد و وی تصمیم گرفت در این تیم بماند، اما عنوان می شود که تصمیم مدیریت تیم استقلال مبنی به ماندن و ادامه همکاری با استقلال به صحبتهایش با وزیر ورزش باز می گردد که امیدواری های بسیاری را برای وی ایجاد کرده است تا این مدیر عامل تصمیم بگیرد در تیم بماند.
وی در جلسه ای با عباسی، رای اعتماد گرفت و توانست با شرایط ایده آل، توضیحات لازم را در خصوص فعالیتهایش ارائه کند و پس از آن نیز با شرایطی روبه رو شود که بتواند مخالفان را پشت سر گذاشته و بهترین اقدامات را انجام دهد.
شایان ذکر است، به نظر می رسد، علی فتح الله زاده توانسته است نظر وزیر ورزش را به خود جلب کند، و این در حالی است که مسئولین حتی از علی فتح الله زاده درخواست کردند، که یارگیری های لازم را انجام دهد.
گفتنی است، اینکه مدیر عامل تیم استقلال به تلاش در خصوص بستن تیمی مناسب و قابل توجه ترغیب شده است و حتی مسئولان در وزارت ورزش از وی خواستند تا تلاش خود را به کار ببندد که بهترین بازیکن را برای فصل آینده جذب کند، زیرا وزیر ورزش حامی اوست./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.