سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاکره اولیه با گزینه خارجی استقلال؛

کریستوف دام بعد از قلعه نوعی دوم است

با اینکه عنوان شده است که امیر قلعه نوعی به عنوان گزینه اصلی اعضای هیئت مدیره تیم استقلال مورد نظر قرار گرفته است اما در مقابل حضور امیر قلعه نوعی در صدر فهرست مسئولان، حضور یک گزینه خارجی به چشم می خورد که قرار است مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شرایط تیم استقلال طوری است که عنوان می شود امیر قلعه نوعی به عنوان اولین گزینه مطرح می شود و مسئولان اعلام کردند که امیر قلعه نوعی اصلی ترین گزینه مورد نظر است؛ زیرا مسئولان اعلام کردند، تمام تلاش خود را به کار می برند تا امیر قلعه نوعی هدایت تیم استقلال را عهده دار شود.
اما از طرفی نام پرویز مظلومی نیز در بین  گزینه هاست و این مربی نیز جز نفراتی است که مسئولان اعلام کردند در کنار امیر قلعه نوعی ، شرایط وی را مورد بررسی  قرار می دهند.
شایان ذکر است، گزینه خارجی ای که قرار است مورد بررسی قرار بگیرد کریستوف دام آلمانی است که مسئولان اعلام کردند جز گزینه های مربیگری است.
عنوان شده است که امیر قلعه نوعی در صدر جدول گزینه ها قرار دارد، نام این مربی در کنار پرویز مظلومی و کریستوف دام قرار دارد، اما نکته قابل توجه این است که امیر قلعه نوعی در صدر گزینه ها و اولویتها قرار دارد، اما نام پرویز مظلومی جز نفر سوم مورد پذیرش قرار دارد تا در صورتی که دو گزینه قبلی مورد بررسی قرار گرفتند و به نتیجه نرسیدند گزینه سوم مورد ارزیابی قرار گیرد.
شایان ذکر است،‌مسئولان تیم استقلال حتی مذاکرات اولیه را با دام انجام دادند، اما منتظر پاسخ نهایی امیر قلعه نوعی هستند ، مربی که گزینه اول آبی هاست و همه مسئولان نظر مثبتی روی وی دارند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.