سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمايشگاه دومين ارديبهشت در سيحون

آثاري كه در نمايشگاه دومين ارديبهشت ارائه شده براي اولين بار به نمايش گذاشته شده است.

نادر سيحون، مدير نگارخانه سيحون در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: دومين نماشگاه سالانه ارديبهشت به مناسبت دومين سالگرد درگذشت معصومه سيحون مديرنگارخانه سيحون برگزار شده است.

وي گفت: اين نمايشگاه با عنوان دومين ارديبهشت با آثاري از هنرمندان مجسمه ساز كشورمان برگزار شده است.

سيحون خاطرنشان كرد:‌ از هنرمندان مجسمه‌ساز دعوت كرديم تا براي شركت در اين نمايشگاه آثاري را با متريال‌هاي مختلف ارائه كنند.

وي تصريح كرد: خوشبختانه استقبال خوبي از سوي هنرمندان نسبت به نمايشگاه‌ دومين ارديبهشت  صورت گرفته است.

سيحون تصريح كرد:‌با توجه به محدوديت فضاي نگارخانه تنها 26 اثر در ابعاد مختلف از هنرمندان مجسمه‌ساز كشورمان به نمايش گذاشته شده است.

وي در ادامه گفت: آثار ارائه شده از سوي هنرمندان مجسمه‌ساز كشورمان با متريال‌هاي مختلف و نگاهي متفاوت خلق شده است اما زمانيكه آثار در كنار يكديگر قرار گرفت چنين به نظر مي‌رسد كه تمامي آثار نقطه مشتركي دارند.

* براي اولين بار آثار در نمايشگاه دومين ارديبهشت ارائه شده

مدير نگارخانه سيحون در ادامه اظهار داشت: تمامي آثاري كه در دومين ارديبهشت به نمايش گذاشته شده است براي اولين بار است كه ارائه مي‌شود و در حقيقت آثار نمايشگاه دومين ارديبهشت تاكنون در هيچ نمايشگاه يبه نمايش درنيامده است.

وي درباره نمايشگاه اولين ارديبهشت در نگارخانه سيحون نيز گفت: در اولين ارديبهشت آثار هنرمندان نقاش كشورمان به نمايش گذاشته شد و بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته هر سال يكي از رشته‌هاي تجسمي در قالب نمايشگاه ارديبهشت در نگارخانه سيحون برپا خواهد شد.

سيحون گفت: دومين نمايشگاه ارديبهشت تا 17 خرداد در نگارخانه سيحون ادامه دارد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.