سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه پرسپوليس؛

زايد تمديد كرد/ دنيزلي فردا مي آيد/ حضور دايي تكذيب شد

تيم فوتبال پرسپوليس تهران اين روزها شاهد اخبار مهمي است كه علاقه مندان به اين تيم آن را دنبال مي كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، پيش از اين اخباري مبني بر حضور علي دايي و ابراهيم زاده  بر روي نيمكت سرخپوشان شنيده شده بود كه اين خبر توسط باشگاه و قبل از باشگاه به وسيله دنيزلي تكذيب شد و قرار است دنيزلي فصل آينده و در ليگ دوازدهم سرمربي اين باشگاه باشد.

در اين گزارش آمده است، دنيزلي عصر فردا وارد ايران شده و مسئوليت خود را در باشگاه پرسپوليس ادامه مي دهد، در اين راستا دنيزلي در فصل نقل و انتقالات عملكرد باشگاه را زير نظر داشته و موافقت خود را با حضور يا عدم حضور بازيكنان به تيم اعلام خواهد كرد.

گفتني است ، پس از مشخص شدن تركيب پرسپوليس دنيزلي براي استراحت به كشور خود باز مي گردد.

*زايد در پرسپوليس ماندني شد

ايمون زايد مهاجم خارجي پرسپوليس با باشگاه سرخپوشان به توافق رسيد.

وی در مورد حذف پرسپولیس از آسیا گفت: ما الاتحاد عربستان را زیاد بزرگ کرده بودیم و آنها آنقدر هم که فکر می کردیم، تیم بزرگی نبودند. ما در نیمه اول بدون دلیل به الاتحاد میدان دادیم و با احتیاط بازی کردیم در صورتی که آنها به اندازه الهلال عربستان قوی نبودند.

او در مورد شانس پیروزی تیمش مقابل الاتحاد اظهار داشت: آنها قوی تر از ما بودند اما این طوری هم نبود که 3 بر صفر پرسپولیس را شکست دهند.

زايد تصريح کرد: الاتحاد سر تر از ما بود اما خودمان را خیلی باخته بودیم و اگر خودمان بودیم، شانس برد داشتیم چون همانطور که دیدید در نیمه دوم بهتر کار کردیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم.

وی ادامه داد: حذف از لیگ قهرمانان آسیا تجربه بسیار بدی بود و خیلی ناراحت شدم، دوست داشتم با پرسپولیس به مرحله بعدی مسابقات صعود کنم و بازی با تیم های شرق آسیا را تجربه کنم که متاسفانه حذف شدیم.

او در ارتباط با مهم ترین دلیل ادامه فعالیتش در پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس را دوست دارم و در این مدت علاقه ام نسبت به این تیم بیشتر شده است چون این  تیم در آسیا بی نظیر است و خیلی طرفدار دارد هر جا می روم هواداران به من ابراز علاقه می کنند و احساس می کنم مدیون آنها هستم و باید بیشتر از این  برای پرسپولیس کار کنم و هواداران را خوشحال کنم.

زاید در پایان گفت: امیدوارم برای فصل آینده بازیکنان قوی و خوبی جذب شوند تا برای قهرمانی بجنگیم. دوست دارم فکر تمام بازیکنان ما فقط قهرمانی باشد در حال حاضر دلتنگ خانواده ام هستم و به تعطیلات می روم تا در کنار خانواده  و دوستانم باشم و با انرژی به پرسپولیس بر می گردم تا در کنار این تیم باشم و  قرارداد خود را با باشگاه پرسپوليس تمديد خواهم كرد.

بر اساس مذاكرات انجام شده ايمون زايد قرارداد 2 ساله اي را با اين باشگاه امضاء خواهد كرد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.