سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام ابراهيمي در واكنش به سفر نماينده آمريكا به اسرائيل؛

آمريكا باز هم خوش خدمتي به اسرائيل را اثبات كرد

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هشتم، گفت: نماينده آمريكا با سفر به اسرائيل بر خوش خدمتي هايش به ر‍ژيم صهيونيستي مهر تاييد زد.

حجت الاسلام حسين ابراهيمي نماينده مردم بيرجند و درميان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در تشريح سفر نماينده آمريکا به سرزمين هاي اشغالي بعد از مذاکرات1+5 با ايران، اظهار داشت: روشن است که سفر شرمن نماينده آمريکا در 1+5 به اسرائيل براي آگاه ساختن مقامات رژيم صهيونيستي از نتايج مذاکرات بغداد است.

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هشتم با بيان اينکه سفر شرمن به اسرائيل حامل خبرهاي خوش خدمتي آمريکا در قبال رژيم صهيونيستي است، گفت: شاهد بوديم که دقيقا يک روز قبل از شروع مذاکرات بغداد، رژيم صهيونيستي، به صورت علني اعلام کرد که نبايد نتيجه مذاکرات به نفع ايران به اتمام برسد و اين درحالي است که پيشتر بين آمريکا و رژيم صهيونيستي همکاري هاي صورت گرفته است تا مذاکرات بي نتيجه بماند.

وي افزود: در همين راستا در حين مذاکرات بغداد چندين بار خبر از تعامل و توافق به ميان آمد که به علت کارشکني هاي ديگر مذاکره کننده آمريکا اين تعاملات حاصل نشد که اينها نشان دهنده توافقات پنهاني آمريکا و رژيم اشغالگر است.

حجت الاسلام ابراهيمي با مستاصل خواندن دولت آمريکا در قبال رژيم صهيونيستي تصريح کرد: نهايت خوش خدمتي آمريکا به رژيمي که هويتي نداشته و بقا نخواهد داشت، جز ضرر و زيان چيزي در بر نخواهد داشت.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس هشتم خاطرنشان کرد: عکس العمل آمريکا در مذاکرات بغداد نشان داد که سياست هاي آمريکا روز به روز منفعل شده و در مقابل، سياست جمهوري اسلامي ايران روز به روز حالت تهاجمي به خود گرفته است چرا که آنها در مواجهه با بسته پشينهادي ايران توان مخالفت نداشتند./پ3


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.