سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارک ترافیک غرب تهران؛تور خانوادگي

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: در آستانه فصل تابستان و ایام فراغت پارک آموزش ترافیک برنامه های گسترده ای را با هدف غنی سازی اوقات فراغت و همچنین ارتقای آمادگی کودکان با مباحث ترافیک در پارک آموزش ترافیک برگزار می کند.

ولی نجاتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این برنامه ها با اجرای تور خانواده و مدرسه آغاز شده است که با استفاده از امکانات آموزشی و تفریحی همچون دوچرخه سواری و ماشین برقی و همچنین مسابقات نقاشی کودکان با مفاهیم ترافیکی آشنا شدند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 ادامه داد: با هماهنگی معاونت حمل و نقل و پارک آموزش ترافیک ،‌خانواده کارکنان شهرداری منطقه می توانند روزهای پنج شنبه از این پارک به صورت رایگان استفاده کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تاثیر آموزش در سنین مدرسه، تلاش می شود تا کودکان، با مفاهیم ترافیکی به خوبی آشنا شدند.
*دوره های 50 ساعته کسب و کار و کارآفرینی در غرب تهران
مدیر کل مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 گفت: با هدف ارتقای سطح آگاهی و افزایش مهارت جویندگان کار به جهت مرکز خدمات اجتماعی منطقه دوره های 50 ساعته کسب و کار  و کارآفرینی در سرای محلات سطح منطقه در حال برگزاری است.
محمد ابراهیم عمویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای ترویج و بررسی مفهوم کارآفرینی و اهمیت آن در ایجاد اشتغال در جوامع امروزی این دوره ها را طراحی و در حال اجرایی نمودن آن هستیم.
مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره ها ضمن بهره مندی از سر فصل هایی نظیر مبانی کارآفرینی، خلاقیت، بازاریابی فروش، مدیریت مالی ، نحوه ثبت شرکت ها، توسعه و محصول جدید، نحوه نوشتن طرح کسب و کار، در پایان دوره مدرک معتبری از وزارت کار دریافت می کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در دوره های آتی مرکز به نشانی اکباتان، فاز یک، خیابان شهید نفیسی، پلاک 39، مرکز خدمات اجتماعی منطقه 5 ، طبقه چهارم مراجعه و یا با شماره تلفن 446635209 و یا سایت الکترونیکی به آدرس khadamatejtemaei5@yahoo.com تماس حاصل نمایند./ل
برچسب ها: غرب تهران ، ترافیک ، نجاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.