سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمين دادگاه اختلاس بزرگ بيمه/16

متهم(س.ق): دوست همسرم ما را بازي داد/از اختلاس خبر نداشتم

متهم (س.ق) در دادگاه اختلاس بيمه، گفت: من و همسرم ا اختلاس بي خبر بوديم .

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه ششمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس بيمه خانم (س.ق)  به اتهام معاونت در اختلاس توام با جعل با تشكيل شبكه چند نفره به واسطه همكاري با كاركنان بيمه با وصول سه فقره چك ناشي از اختلاس به مبلغ 458 ميليون و 56 هزار ريال در جايگاه حاضر شد و در دفاع از خود گفت: من اتهامات كيفرخواست را قبول ندارم و اصلا ساكن تهران نيستم؛ من در شمال زندگي مي‌كنم و براي يك ديد و بازديد به تهران به منزل متهم(ف) آمده بوديم؛ هنگام خداحافظي به محل كار وي  رفتيم،‌ او از ما خواست كه دو فقره چك را نقد كنيم و ما نيز اين كار را انجام داديم.

اين متهم در خصوص اظهارات نماينده دادستان مبني بر بي اطلاع نبودن وي افزود:‌ من و همسرم هيچ اطلاعي از انجام اختلاس  نداشتيم و نمي‌دانستيم كه اين چك‌ها بر مبناي انجام يك تخلف مالي صادر شده است.

نماينده دادستان در خصوص آدرس درج شده در پشت چك‌ها از متهم پرسيد كه وي گفت:  به ياد ندارم كه چه آدرسي نوشته‌ام چون ما ساكن تهران نيستيم خود(ف) چك‌ها را پشت‌نويسي كرده بود و من فقط آنها را نقد كردم و به همسرم تحويل دادم و همسرم نيز پولها را براي وي  به محل كارش برد و ما از آنجا به سمت شمال حركت كرديم.

در اين ميان رئيس دادگاه از متهم خواست كه صداقت در گفتار داشته باشد و خطاب به او گفت: شما يك زن خانه‌دار هستيد تكذيب رهايي شما را حاصل نمي‌كند سعي كنيد كه در گفتار خود صادق باشيد. از شما ميخواهيم كه در خصوص اينكه چه كسي چك‌ها را پشت‌نويسي كرده با صداقت پاسخ دهيد.

متهم خطاب به قاضي گفت:‌ فكر مي‌كنم همسرم چك‌ها را پشت‌نويسي كرده و آدرس‌ها و شماره تلفن‌هاي درج شده بر روي چك درست نيستند.

اين متهم در آخرين دفاعيات خود اظهار داشت: در جريان اختلاس نبوده‌‌ام و اصلا نمي‌دانم تشكيل شبكه اختلاس يعني چه. همسرم با (س.ق) مراوده كاري و مالي بسيار داشت و من اصلا نمي‌دانستم جزئيات رابطه مالي آنها به چه صورت است فقط همسرم به آقاي ف اعتماد زيادي داشت و ما به همين دليل چك‌ها را براي او نقد مي‌كرديم./پ3

برچسب ها: دادگاه بیمه ، اختلاس ، چک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.