سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط متخصصان ایراني؛

کسب مهم ترین جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی (Wsis)

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با یکپارچه سازی دستگاه های مختلف در ذیل کمیته wsis توانستیم دستاورد های ایران را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به سایر کشورها شناسایی و در روز افتتاح اجلاس جایزه ای را در حوزه it به ایران اختصاص دهیم.

  به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، مهندس علی حکیم جوادی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ظهر امروز در نشستی به تشريح دستاورد های اجلاس جهانی  جامعه اطلاعاتی (Wsis) پرداخت و گفت: اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی (Wsis) از سال 2005 شروع شده و یک برنامه ده ساله است که امکان تقدیر آن وجود دارد و امسال 14 وزیر و 16 معاون وزیر در آن شرکت داشتند.
 وی افزود: در اجلاس   10 هدف عمده و 11 خط عمل پیگیری می شود که ما برای امسال کمیته ملی  Wsis ایران را تشکیل داده و نمایندگان را به موقع اعزام کرده و در جلسات شرکت نمودیم تا موفق به دریافت جایزه این اجلاس شدیم.
حکیم جوادی، با اشاره به اینکه در روز اول اجلاس هیات ایرانی شرکت کننده از تمامی دستگاه ها حضور داشتند گفت: به دلیل حضور نمایندگانی از وزارت ارشاد ، وزارت آموزش و پرورش سازمان صدا و سیما، نمایندگان بخش خصوصی، دانشگاه و همچنین وزارت امور خارجه حضور ایران در این اجلاس بسیار پر رنگ بود.
 وی خاطر نشان كرد: نمایشگاهی را با همکاری وزارت ارشاد داشتیم و به معرفی دستاورد های ایران در حوزه  it پرداختیم که مراجعه کنندگان خوبی نیز از کشور های مختلف در آن حضور پیدا کردند.
حکیم جوادی در خصوص نکات اساسی مطرح شده در این اجلاس اظهار داشت: در خصوص تحریم ها و محدودیت دسترسی ها عنوان کردیم که با استفاده از توان داخلی حداکثربهره برداری را از حوزه های مختلف می کنیم و برنامه های ا یران را درحوزهای it  بیان کرده و موضوع حریم خصوصی و حملات سایبر را مطرح کردیم که بیشتر سازمان یافته و از سوی کشور هاست که این مهم مورد توجه کشور عربستان قرار گرفت.
 وی در پایان خاطر نشان کرد:   workshop های را در کنار این اجلاس ایجاد کردیم و کتابچه عملکرد ایران را درحوزه اهداف و عمل ها در اختیار شرکت کنندگان قرار دادیم./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.