سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آثار 59 نگارخانه تهران و 12 استان اكسپو 91 راه يافت

آثار71 نگارخانه شامل 59 نگارخانه تهران و 12 استان براي اكسپو 91 (نمايشگاه فروش آثار هنرهاي تجسمي)پذيرفته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي اكسپو 91، جواد صادقي؛ دبير اجرايي اكسپو با اعلام اين خبر گفت: با پايان كار هيات انتخاب آثار اكسپو آثار 59 نگارخانه از تهران و آثار هنرمندان 12 استان براي ارائه در اكسپو انتخاب شد.
صادقي با قدرداني از مشاركت و همكاري نگارخانه ها با دبيرخانه اكسپو گفت: با توجه به اينكه انتخاب آثار از روي تصاوير انجام شده است نگارخانه ها اصل آثار پذيرفته شده را مطابق تصاوير مي بايست به صورت يكجا توسط نماينده خود در روزهاي 18 و 19 خردادماه جاري به دبيرخانه تحويل دهند.
دبير اجرايي اكسپو با اشاره به انتشار كاتالوگ اكسپو گفت: از هر هنرمند يك اثر به انتخاب دبيرخانه در كاتالوگ اكسپو منتشر مي شود و آثاري كه تصاوير آنها در كاتالوگ منتشر مي شود در روز اول اكسپو به نمايش گذاشته خواهد شد و به ترتيب ديگر آثار ذخيره شده هنرمندان در نمايشگاه ارائه مي شود.
صادقي درباره چيدمان نمايشگاه اكسپو گفت: نمايشگاه فروش آثار هنرهاي تجسمي به صورت چيدمان است و غرفه هاي جداگانه نخواهيم داشت و در زير هر اثر نام و آرم نگارخانه درج مي شود.
دبير اجرايي اكسپو همچنين گفت: نگارخانه ها مي توانند براي معرفي آثار خود به طور جداگانه نيز كاتالوگ منتشر كنند و در طول برگزاري اكسپو براي استفاده مخاطبان و كميته بازاريابي اكسپو ارائه كنند.
 اکسپو 91 از سوی بنیاد فرهنگی، هنری رودکی 28خرداد تا 12 تیرماه سال جاری برگزار می شود./م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.