سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دايي، جلالي، ابراهيم زاده گزينه هاي سرمربي گري تراكتور

دايي، جلالي، منصور ابراهيم زاده، و يك مربي كروات گزينه هاي تيم تراكتورسازي براي جانشيني اميرقلعه نوعي هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، علي دايي آخرين گزينه مربيگري تراكتور و در ليست هيئت مديره است و حتي مذاكرات مربي هم با اين مربي صورت نگرفته است. مسئولان تراكتورساي منتظر باز گشت دايي از آمريكا هستند. از طرفي مجيدجلالي و منصورابراهيم زاده نيز مذاكراتي انجام داد كه حالت رسمي به خود نگرفته و در حد ابتدايي است از نظر تراكتوري ها زماني مذاكرات مشكل جدي به خود مي گيرد كه موضوع قلعه نوعي كاملاً منتفي شود.
از طرفي مي گويند مربي كروات در تهران به سر مي برد و در حال مذاكره با نماينده باشگاه تراكتورسازي است.
*مدير عامل تراكتورسازي:
در ادامه اين گزارش: سردار جعفري به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ما خودمان هم نمي دانيم چه اتفاقي رخ خواهد داد. فعلاً قلعه نوعي به تبريز نيامده و ما هم مذاكره با ديگر مربيان را آغاز كرديم.
مدير عامل باشگاه تراكتورسازي افزود: قرار بود قلعه نوعي هفته قبل به تبريز بيايد ولي فعلاً 20 درصد باقي مانده قراردادش را بهانه كرده است و مي گويد هر وقت آن پول را بدهيد براي مذاكره با تبريز مي آيم.
وي ادامه داد: در حال حاضر ما به همه 20 درصد بدهكار هستيم و با توجه به وعده ها تا پايان خرداد توان پرداخت نداريم از اين رو مذاكره با ديگر گزينه ها را آغاز كرديم تا در صورت پاسخ رد قلعه نوعي گزينه اي براي جايگزيني اش داشته باشيم.
جعفري در پاسخ به اين سؤال كه بين او و قلعه نوعي اختلاف نظر موجود آمده است گفت:‌اختلافي بين ما وجود ندارد و فقط باشگاه مي خواهد تكليف سرمربي تيمش زودتر مشخص شود ما برنامه ريزي كرديم و مي خواهيم تا زمان شروع تمرينات حداقل نيمي از تيم را بسته باشيم./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.