سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

انعقاد قرارداد بین بازرگانان گلستانی و خارجی

دبیر كمیته اجرایی استانی اجلاس ICBC گفت: در حاشیه اولین نمایشگاه بین المللی ICBC (خزرتجاری ) قراردادهای خوبی بین بازرگانان گلستانی و خارجی منعقد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گرگان،حمید دامغانی افزود: قراردادهایی كه در این نمایشگاه منعقد شدند گام اول ورود به بازارهای خارجی هستند.

وی اضافه كرد: وقتی محصولی برای بار اول به بازار خارجی راه یابد، می تواند تا پایان سال چند بار دیگر به آن بازار وارد شود و در نهایت سهم قابل توجهی از آن بازار را به خود اختصاص دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی استان گلستان در فوائد برگزاری نمایشگاه ICBC نیز گفت: اولین فایده نمایشگاه آشنایی بازرگانان با یكدیگر است كه در نتیجه آن آشنایی می توانند زمینه عقد قرارداد را فراهم آورند.

دامغانی بابیان اینکه دومین فایده برگزاری چنین نمایشگاههایی، حضور مسئولین برای مدت طولانی در نمایشگاه است،سومین فایده برگزاری چنین نمایشگاههایی را معرفی كالاها و فرصتهای سرمایه گذاری برشمرد و ادامه داد: در برگزاری این نمایشگاه تلاش كردیم نوافق برگزاری نمایشگاههای گذشته را برطرف كنیم و در نمایشگاه بعدی هم از تجربه این برگزاری استفاده می كنیم.

به گفته وی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی استان گلستان طبق برنامه ریزی انجام شده به منظور برقراری روابط تجاری با كشورهای خارجی، هیاتهای تجاری استان را به كشورهای قزاقستان، روسیه، تركمنستان، افغانستان و عراق اعزام و در مقابل هیاتهای تجاری آنها را به حضور می پذیرد./س

برچسب ها: همایش ، قراداد ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.