سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند خبر از کاپ جهانی:

قایقرانان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند

در ادامه مسابقات بین المللی اسلواکی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ادامه مسابقات کاپ 2 جهانی آب های آرام قایقرانان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و آرزو حکیمی به فینال A احمدرضا طالبیان به فینال B و فرزین اسدی به فینال C راه یافتند.

در مسابقات نیمه نهایی کایاک هزار متر بانوان، آرزو حکیمی قایقران کشورمان با کسب مقام دوم به فینال راه یافت، احمدرضا طالبیان دیگر قایقران المپیکی کشورمان و فرزین اسدی در مسابقات نیمه نهایی کایاک یک نفره هزار متر مردان با حریفان خود رقابت کردند و در نهایت طالبیان در رده چهارم قرار گرفت و به فینال B صعود کرد فرزین اسدی نیز در جایگاه پنجم قرار گرفت و به فینال C راه یافت.

در رقابت های نیمه نهایی کایاک یک نفره 500 متر مردان نیز احمدرضا طالبیان و فرزین اسدی به مصاف حریفان خود رفتند و در نهایت طالبیان در رده پنجم قرار گرفت و راهی فینال B شد فرزین اسدی نیز جایگاه نهم قرار گرفت و از دور مسابقات کنار رفت این مسابقات امروز و فردا نیز پیگیری می شود.

**قایقرانان کشورمان برنز گرفتند

همچنین در ادامه این رقابت ها عادل مبعلی نماینده کشورمان در کانوی زیر 23 سال مسافت 500 متر با حریفانی از اسلواکی و انگلیس روبرو شد و در نهایت با کسب یک دقیقه و 51 ثانیه و 22 صدم ثانیه قهرمان شد.

پژمان ریو سالار در کانوی جوانان مسافت 500 متر در مسابقه فینال با حریفانی از اسلواکی، ژاپن، آلمان، استونی، اسلواکی و چک روبرو شد و در نهایت با ثبت زمان یک دقیقه و 57 ثانیه و 79 صدم ثانیه سوم شد و برنز گرفت.

در مسابقات فینال کانوی 2 نفره 500 متر زیر 23 سال نیز کیا اسکندری و معراج احمدزاده پنجم شدند.

در رقابت فینال کایاک 2 نفره 500 متر 2 نفره در نهایت بابک دربان و محمدطاهر حسینی افشار با زمان یک دقیقه و 34 ثانیه و 80 صدم ثانیه چهارم شدند و حمیدرضا ترکی و سعید فضل اولی با زمان یک دقیقه و 41 ثانیه و 38 صدم ثانیه پنجم شدند در فینال یک نفره کایاک 500 متر نیز حمید ترکی با زمان یک دقیقه و 43 ثانیه و 68 صدم ثانیه هفتم شد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.