سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با امضای طوماری خطاب به پلیس اینترپل؛

دانشجویان خواستار بازگرداندن شاهین نجفی به کشور شدند

دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین طی مراسمی که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، با صدور بیانیه و امضاء طوماری به پلیس اینترپل، خواستار استرداد شاهین نجفی به ایران شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین با صدور بیانیه و امضای طوماری از مقامات جهانی و پلیس اینترپل خواستند شاهین نجفی، اهانت کننده به ساحت مقدس امام رضا (ع)، امام هادی (ع) و امام زمان (عج) را به ایران اسلامی بازگردانده تا طبق قانون مجازات اسلامی محاکمه شود.

 

برادران و خواهران مسلمان! مظلومیت ائمه اطهار (ع) ما شیعیان، معصومان و پاکدامنانی که خون آخرین پیامبر خداوند حضرت محمد مصطفی(ص) در رگ هایشان جاری شده است در 14 قرن گذشته بر کسي پوشيده نيست.

 

 در طول قرن حاضر نیز دشمنان دین اسلام و کسانی که نسبت به این دین بغض دارند همواره آرام ننشسته‌اند و از روي ضعف و ناتواني جسارت‌هایی به ساحت مقدس قرآن‌کريم، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) ‌کرده‌اند.

 

برطبق ماده 513 قانون مجازات اسلامی، هر کس به مقدسات و یا هر یک از انبیا عظام، ائمه طاهرین (ع) و یا حضرت صدیقه کبری (س) اهانت کند، اگر مشمول حکم ساب النبی باشد، اعدام می‌شود.

 

در پی اهانت های نواگر شیطان به ذوات مقدسه امام رضا (ع)، امام هادی(ع) و امام زمان(عج) این شخص محکوم به اعدام و مهدور الدم است.

 

ما دانشجويان دانشگاه آزاد قزوین، این حرکت خزنده دشمن را که باعث آزرده شدن ‌قلب امام زمان (عج)، مقام معظم رهبري، آحاد شيعيان و محبين اهل بيت (ع) شده است را محکوم کرده و از مواضع مراجع عظام تقليد و فتوای ارتداد وی علیه افراد توهین کننده اعلام حمایت می‌کنیم و به حامیان پشت پرده و آشکار آنان نیز گوشزد می‌کنیم که این کارها باعث تسریع زوال و سرنگونی شما می‌ شود.

 

امضاء كنندگان اين طومار بدين وسيله این عمل مذبوحانه را محکوم و خواستار بازگرداندن این شخص توسط مقامات بین الملل به ایران و تحویل به دادگاه مجازات اسلامی هستيم.

 

همچنین احضار سفیر آلمان و بازخواست از او به دلیل حمایت پليس آلمان از این شخص را توسط وزارت امور خارجه خواستاريم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.