سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر اساس طرح تفصيلي جديد در منطقه 20 صورت گرفت:

معرفي 5پهنه مهم اقتصادی در 5 محور کلیدی

معاون شهرسازي و معماري شهرداري منطقه 20 گفت: بر اساس طرح تفصيلي جديد شهر تهران پنج محور مهم و استراتژيك اين منطقه به عنوان پهنه كار و فعاليت معرفي شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه  خبرنگاران، غلامرضا رنجبر با اشاره به اين خبر افزود: بر اساس طرح تفصيلي جديد شهر تهران محورهاي فدائيان اسلام، زكرياي رازي، جاده قم، شهرزاد و شهيد رجايي به عنوان پنج محور مهم اقتصادي معرفي شده است.

وي  با اشاره به اينكه پهنه كار و فعاليت به مراكز تجاري، اداري و خدماتي اختصاص پيدا مي كند اذعان داشت:‌در حال حاضر مجتمع هاي مهمي از جمله مجموعه فرهنگي ورزشي قمربني هاشم(ع) و فروشگاه هايپرسان در خيابان فدائيان اسلام قرار گرفته است كه تاثير بسزايي در رونق اقتصادي و رفاهي  اين منطقه دارد.

رنجبر در ادامه به تعريض و ساماندهي خيابان فدائيان اسلام نيز اشاره كرد و اظهار داشت:  به منظور ترغيب شهروندان و تسريع در روند تعريض، شهرداري با استفاده از سياست هاي تشويقي به ازاء يك متر عقب نشيني ملك مسكوني نيم متر تجاري رايگان واگذار مي کند.

گفتني است، بيشترين كاربري اين منطقه در طرح تفصيلي جديد شهر تهران پهنه هاي سكونت با رعايت سرانه هاي فضاي سبز و كار و فعاليت است كه شهروندان به منظور اطلاع از موقعيت ملك خود در طرح تفصيلي جديد شهر تهران مي توانند به دفاتر خدمات الكترونيك شهري در سطح منطقه و يا به آدرس الكترونيكي http://region20.tehran.ir   مراجعه كنند./ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.