سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتباري بالغ بر 400ميليارد ريال براي هوشمند سازي مدارس

رئيس مركز آمار، فناوري اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، ايجاد فرهنگ هوشمند سازي درمدارس را امري ضروري دانست و از تخصيص اعتباري بالغ بر 400 ميليارد ريال براي هوشمند سازي مدارس كشور خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، نوري گفت : گرچه گردآوري اطلاعات و آمار كاري زمان بر و دشوار است اما اين موضوع در آموزش وپرورش با جديت دنبال مي شود.
وي با بيان اقدامات انجام شده در زمينه فناوري اطلاعات در آموزش و پرورش ادامه داد: هوشمند سازي و بهره گيري از اطلاعات به روز در مدارس كشور از اقدامات مهمي است كه در سطح ادارات كل آموزش پرورش استان ها اجرايي شده است.
رئيس مركز آمار، فناوري اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اضافه كرد : 500 كتاب درسي الكترونيكي در سال  تحصيلي آينده براي استفاده در دسترس دانش آموزان كشور قرار خواهد گرفت.
وي با اشاره به راه اندازي سامانه يكپارچه درآموزش وپرورش خاطرنشان كرد: اين سامانه داراي  قابليت هاي مختلفي مانند مديريت منابع انساني ، بخش دانش آموزي ، بخش مالي، پشتيباني و  ... مي باشد.
گفتني است؛ بررسي وضعيت سامانه يكپارچه وزارت آموزش وپرورش و ارائه گزارشي از اقدامات مركزآمار ، فناوري اطلاعات وارتباطات  از جمله مواردي بود در اين نشست مورد بررسي قرار گرفت./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.