سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمن دری:

فرهنگ دفاع مقدس منبعث از سیره و سنت اهل بیت (ع) است

بهمن دری باشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس که برای حراست از انقلاب اسلامی تکوین یافت بر مبنای جانفشانی ها و ایثار و شهادت شکل گرفته است ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس در اصل منبعث از سیره و سنت اهل بیت (ع) است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی دری که درجمع  فرماند هان عالی رتبه هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران و رزمندگان عملیات بیت المقدس در حاشیه همایش ملی فاتحان نور در روز ملی مقاومت که به مناسبت سی امین سالگرد فتح خرمشهردر تالار کشور برگزار شد سخن می گفت، ادامه داد: از همین رو گسترش و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس علاوه براینکه به صیانت از انقلاب اسلامی می انجامد به توسعه و اشاعه فرهنگ اهل بیت و درنهایت تقویت بنیه اعتقادی جهت حفظ ارزش های اسلامی منجر خواهد شد.

معاون امورفرهنگی تقویت فرهنگ دفاع مقدس را ضامن اصلاح و مهندسی صحیح فرهنگی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد :ماندگاری این فرهنگ به کمک نشر کتاب محقق می شود و هرچه قدر به گسترش انتشار کتاب در حوزه دفاع مقدس اهتمام کنیم قطعا این ماندگاری تضمین خواهد شد.

* خرید دو هزار نسخه از 80 عنوان کتاب رونمایی شده در مراسم

بهمن دری معاون امورفرهنگی وزیر ارشاد همچنین در این مراسم بعد از رونمایی از کتابهای دفاع مقدس اعلام کرد به منظور حمایت از موضوع دفاع مقدس و کمک در توزیع مناسب این کتابها و تجهیز کتابخانه ها , معاونت امورفرهنگی تعداد 2000 نسخه از هر عنوان کتاب خریداری خواهد کرد.

* برپایی چهار فروشگاه و نمایشگاه دائمی در چهار نقطه شهر تهران

در این جلسه بهمن دری از تاسیس چهار نمایشگاه و فروشگاه تخصصی - موضوعی با عنوان دفاع مقدس بصورت دائمی خبر داد و گفت : در سال جاری چهار نمایشگاه و فروشگاه تخصصی دائمی در چهار نقطه از تهران با موضوع کتاب دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد .

* تجلیل از بهمن دری به منظور برگزاری موفق و تاثیرگذار نمایشگاه کتاب تهران

همچنین در این همایش از بهمن دری معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به منظور برگزاری موفق و تاثیر گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تجلیل به عمل آمد./ی2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.