سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي:

امام هادي (ع) گسترده‌ترين مدرسه امام شناسي را به يادگار گذاشته است

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: گسترده‌ترين، عميق‌ترين و قوي‌ترين مكتب و مدرسه امام شناسي را امام هادي (ع) براي ما به يادگار گذاشته و آن زيارت جامعه كبيره است كه بزرگان دين به آن سفارش بسيار كرده‌اند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي  در سخنان پس از نماز مغرب و عشا روز پنج شنبه 4 خرداد در مسجد النبي (ص) تهرانسر با تسليت سالروز شهادت امام هادي (ع)، ضرورت و بركات وجود امام در جامعه را تشريح كرد و گفت: چهره امام هادي(ع) در تاريخ تشيع و در معارف اهل بيت (ع) چهره برجسته‌اي است. دوران امامت امام هادي و امام حسن عسگري (عليهم السلام ) تقريباً آخرين دوران ارتباط مردم با امام ظاهر در جامعه بود و در اين دوران و دوران امامت امام رضا (ع) به بعد بود كه سعي شد معارف شيعي و جايگاه امامت و ولايت در جهان منتشر شود.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور افزود: گسترده‌ترين، عميق‌ترين و قوي‌ترين مكتب و مدرسه امام شناسي را امام هادي (ع) براي ما به يادگار و به ارث گذاشته است و آن زيارت جامعه كبيره است اين زيارت صحيح‌ترين و قوي‌ترين زيارات ائمه (عليهم السلام ) است كه توصيه شده است در حرم هر يك از ائمه معصومين (عليهم السلام ) آن زيارت را بخوانيم. در واقع اين زيارت نوعي بيانيه‌اي براي معرفي انسان كامل و كمال انسان است كه بزرگان دين به خواندن اين زيارت سفارش بسيار كرده‌اند.
حجت‌الاسلام پورمحمدي به ظلم‌هايي كه همواره در طول تاريخ به ائمه اطهار (عليهم السلام ) شده است اشاره نمود و توهين به ساحت مقدس امام هادي (ع) را محكوم كرد و اظهار داشت: جسارتي كه به امام هادي (ع) شده است قلب همه را جريحه‌دار كرده است اما بدانيد كه به لطف الهي امت اسلامي در جهان هر روز عزيزتر مي‌شود و شاهد اعتلا و پيشرفت روزافزون آن هستيم./پ2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.