سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور شرکت های تاکسیرانی خصوصی منطقه 9

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 با اشاره به تحقق منویات شهرداری تهران مبنی بر برون سپاری امور اجرایی به بخش خصوصی در حوزه تاکسیرانی گفت: از این به بعد پرسنل تاکسیرانی منطقه در شرکت های تاکسیرانی خصوصی مستقر می شوند.


فرزاد فرهادیان بابادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این معاونت افتخار دارد که از پیشگامان بحث برون سیادی امور اجرایی در بخش خصوصی در سطح مناطق شهرداری تهران است و بر این اساس و راستای سیاست های  شهرداری تهران گامهای عمده و اساسی بر می دارد.
 آمر کعبی قائم مقام شهردار منطقه 9 افزود: به منظور اجرای مناسب طرح تکریم ارباب رجوع رفاه حال تاکسیرانان و بر این و برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان و در راستای انجام امور اداری، شرکت فراگشت مهر آباد در سطح منطقه مستقر شد.
قائم مقام شهردار منطقه 9 در ادامه گفت: طبق برنامه تنظیمی  وزمان بندی انجام شده مدیر تاکسیرانی منطقه به همراه پرسنل جهت رفع مشکلات و مسایل و تسریع در امور حوزه تاکسیرانی در این شرکت ها حضور می یابد.
وی تاکید کرد: با اجرای این طرح در ورودی غربی پایتخت ، فاصله بخش اجرایی و مدیریتی در حوزه تاکسیرانی به ارائه راهکارهای جدید و ساختاری به حداقل خواهد رسید.
قائم مقام شهردار خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه 9 همواره برای رفاه حال شهروندان منطقه تلاش مضاعف را سر لوحه و در دستور کار قرار داده شرکت فراگشت مهر آباد در محدوده فرودگاه مهر آباد جنب پارکینگ حجاج قرار گرفتند و رانندگان تاکسی می توانند هر روز در ساعات اداری مراجعه کنند./ز

برچسب ها: تاکسی ، ترافیک ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.